en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

351: Klienci dzwonią, a ty nie możesz rozmawiać?

29.03.2021
00:21
Polski
Prelegenci:
Co zrobić, kiedy klienci próbują się do ciebie dodzwonić, a ty nie możesz odebrać telefonu, bo na przykład pracujesz równolegle na etacie albo jesteś na całodniowej konferencji? Nie musisz rezygnować ze zlecenia. Oto trzy sposoby na to, żeby w takiej sytuacji nie stracić szansy na współpracę. Szczegółowe notatki: https://l.malawielkafirma.pl/p-351

W tym odcinku (MWF 351):
2:56 Jak nie stracić klienta, gdy nie możesz odebrać telefonu?
15:15 A. Jabłoński, M. Piasek „Zrozumieć marketing” (recenzja)

Te odcinki MWF też mogą cię zainteresować:
- Jak być lepszym słuchaczem https://l.malawielkafirma.pl/p-285
- Jak pokonać opór przed dzwonieniem do klientów https://l.malawielkafirma.pl/p-241
- Zanim wybierzesz system CRM, posłuchaj tego! https://l.malawielkafirma.pl/p-274

Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub

Podobne podcasty