400: Co musisz wiedzieć o zdobywaniu i odzyskiwaniu zaufania | Miłosz Brzeziński
Dlaczego niektórym osobom ufamy niemal natychmiast, a innym nie? Co robić, gdy klient nie ma zaufania do branży, w której działasz? Jak odzyskać zaufanie, kiedy je stracisz? Posłuchaj rozmowy z Miloszem Brzezińskimi i dowiedz się, jak zdobywać zaufanie w biznesie – i nie tylko.
Gość: Miłosz Brzeziński.
W tym odcinku:
3:03 M. Brzeziński „Zaufarium” (recenzja)
10:45 Z czego wynika niechęć ludzi do darzenia innych zaufaniem?
23:05 Czy nasz content ma szansę się przebić bez clickbaitowych tytułów?
33:52 Co możemy zrobić, żeby przy pierwszym kontakcie zwiększyć zaufanie innych do nas?
56:18 W jaki sposób zachęcić klientów, żeby nam zaufali, jeśli mają o naszej branży kiepskie zdanie?
71:50 Jak odbudować zaufanie innych do siebie po tym, jak popełnimy błąd?
90:24 W jaki sposób zaufać innym ludziom, minimalizując ryzyko, że ktoś nadużyje tego zaufania?