en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

#68 CMO - analityczny czy kreatywny, czyli o wyzwaniach w branży FMCG. Podcast by Wiesław Kotecki.

22.07.2021
00:48
Polski

Gościem sześćdziesiątego ósmego odcinka mojego podcastu, w ramach cyklu „Przyszłość CMO” jest Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Grupa Maspex. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Dyrektor Marketingu w Wawel S.A. oraz Dyrektor Marketingu w Alma Delikatesy. W Grupie Maspex najpierw jako Group Brand Manager, a od 2010 roku jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialna za kategorię napojową w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie nadzoruje tworzenie strategii marketingowych, kompleksowych działań związanych z produktem oraz komunikacją. Juror wielu konkursów branżowych. Z EFFIE związana od 2011 roku, w 2012 roku przewodnicząca grupy. Wraz z zespołem zdobywca kilkunastu statuetek EFFIE, w tym dwóch złotych – 2018 Dr Witt i 2019 Tiger, dzięki czemu Grupa Maspex miała zaszczyt znaleźć się w gronie Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia EFFIE Poland. Podcast prowadzi Wiesław Kotecki.

Podobne podcasty