A jeśli to Twój PRODUKT, nie marketing, jest przyczyną słabej sprzedaży?
Jeśli próbujesz różnych strategii marketingowych, ale nie przynoszą one efektów, być może dajesz się złapać w pułapkę myślenia, że problem leży w niewystarczających działaniach promocyjnych. Często okazuje się, że rzeczywistą przyczyną trudności z pozyskiwaniem klientów jest sam produkt lub usługa, a nie sposób ich promocji.
Ten odcinek pokaże ci, jak zdiagnozować, czy to właśnie problem z produktem hamuje twój rozwój, i dostarczy sprawdzonych strategii, aby go ulepszyć.
- Poznasz 5 sygnałów ostrzegawczych, dzięki czemu przestaniesz marnować czas i pieniądze na nieskuteczne działania promocyjne.
- Podam ci 4 sprawdzone strategie ulepszenia produktu lub usługi.
- Dowiesz się, jakie pytania sobie zadać, żeby zdiagnozować swoją ofertę i zdecydować, na czym się skupić.
Dzięki tym wskazówkom masz szansę podnieść wartość swojej oferty i zachęcić klienta do zakupu, powrotu i polecania cię dalej.