Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

AUTOMATYZACJA W REKLAMACH Google Ads i Facebook Ads - czy ma sens? #209

15.07.2024
00:15
Polski

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o automatyzacji w reklamach na Facebooku i w Google Ads. Czy rzeczywiście wystarczy kliknąć kilka przycisków w panelu reklamowym, aby nasze produkty sprzedawały się same, jak obiecują niektóre firmy i narzędzia?


Pomysł na ten odcinek narodził się podczas mojego szkolenia z reklamy na Facebooku i Instagramie. Jeden z uczestników zapytał mnie czy automatyzacja w reklamach na Facebooku ma sens. To właśnie pytanie zainspirowało mnie do nagrania tego materiału.


Opowiem w nim, dlaczego, mimo zaawansowanych opcji automatyzacji w reklamach oferowanych przez Facebooka i Google, nie zawsze korzystanie z nich jest dobrym pomysłem.


Podzielę się z Wami moją unikalną perspektywą, którą zdobyłem dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu strategii marketingowych oraz praktycznej pracy z narzędziami reklamowymi. Wskażę na konkretne przykłady, które pokażą, dlaczego warto krytycznie podchodzić do automatyzacji w reklamach i nie ufać ślepo algorytmom.


Zapraszam na konkretną dawkę wiedzy!


Moja agencja marketingowa - digitalk

Moja firma doradczo-szkoleniowa - Suasio

Case study mojej agencji

Sprawdź moje kursy online

Mój blog

Podobne podcasty