en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

EB-on Employer Branding & Strategia

Jeśli zadajesz sobie pytanie: czemu teoria z praktyką nie zawsze się pokrywa? Nie zawsze musi to oznaczać, że robisz coś źle. Zastanawiasz się jak działać, nie zapominając o strategii, a jednocześnie egzekwując kampanie, które będą skuteczne?


Ten odcinek jest dla Ciebie.


Gościem tego odcinka jest doświadczony ekspert, prelegent i wykładowca akademicki z zakresu budowania wizerunku pracodawcy, praktyk i wielokrotny laureat konkursów branżowych: Łukasz Trzeszczkowski https://www.linkedin.com/in/lukasztrzeszczkowski/,

https://www.goldenline.pl/lukasz-trzeszczkowski/


Czego się dowiesz z tego odcinka:


1.Czym jest i kiedy jest sens wdrażać nową strategię w firmie.

2.Jaka jest różnica między strategią a taktyką.

3.Od czego zacząć działania strategiczne w firmie.

4.Czy dzielenie się doświadczeniami i własną praktyką grozi utratą konkurencyjności pracodawcy

5.Podejście teoretyczne i praktyczne w realizacji strategii.

6.Jak małe kroki zbliżają do wielkich celów.

7.Co to jest EVP i jak krok po kroku działać, aby uruchomić skuteczną kampanię

8.Czy w firmach są dane, które warto wykorzystać i gdzie ich szukać

9.Z kim w firmie rozmawiać, aby otrzymać wartościowe dane do EVP

10.Kiedy działania Employer Branding są najskuteczniejsze

11.Czego HR może się nauczyć od Marketingu

12.Jak przekonać zarząd do działań EB

13.Polskie EB na tle innych krajów

14.Dlaczego nie warto oszczędzać na EB w czasach stagnacji

15.Jak przygotować zgłoszenie projektu na konkurs, żeby miało szanse się przebić

16.EB a Personal Branding


Wspomniane, w czasie podcastu,

1) badanie Edelman:

https://www.edelman.com/trustbarometer

2) vademecum HR Akademii PwC, które rekomendował Łukasz:

https://pwc.to/38RVZG1

Podobne podcasty