Jak NAPISAĆ POST na firmowy LinkedIn, by był skuteczny? #203
LinkedIn to jedna z najbardziej popularnych platform do prowadzenia profili firmowych, zwłaszcza w sektorze B2B. W ciągu ostatnich lat jego popularność znacząco wzrosła, osiągając aż 6,7 mln użytkowników – to wzrost o 22% rok do roku!
Warto poświęcić mu więc uwagę, planując promocję swojej firmy.
Z tego odcinka dowiesz się, jak napisać post na firmowy LinkedIn, aby był on interesujący dla Twojej publiczności. Omawiam w nim trzy kluczowe pytania, które pomogą Ci poprawić jakość komunikacji nie tylko na ten platformie, ale i w innych social mediach.
Trzy pytania to niewiele, a jednak ich zastosowanie znacząco zwiększy skuteczność pisanych przez Ciebie postów. Przedstawię Ci je na konkretnych przykładach, abyś mógł łatwo wdrożyć je w swojej strategii marketingowej.
Posłuchaj i dowiedz się jak napisać post na firmowy LinkedIn, by był skuteczny!
Nie zapomnij subskrybować mojego kanału.
Moja agencja marketingowa - digitalk