Jak przetrwać kryzys i zbudować SaaS wart MILIONY? | Błażej Abel z Landingi
W tym odcinku rozmawiam z Błażejem Abelem, założyciel Landingi, który dzieli się fascynującą historią transformacji z agencji interaktywnej w globalny SaaS. Zdradza, jak bolesne lekcje z nieudanych projektów przyczyniły się do sukcesu, jakie wyzwania czekają w skalowaniu biznesu na międzynarodową skalę i jak kryzys na rynku rosyjskim zmusił go do walki o przetrwanie firmy. To inspirująca rozmowa o innowacjach, sile determinacji i przyszłości marketingu napędzanego sztuczną inteligencją.
(00:00:00) Wprowadzenie i historia Landingi (00:06:35) Pierwsze nieudane projekty SaaS i lekcje z porażek
(00:13:39) Jak zautomatyzować procesy w agencji marketingowej
(00:20:35) Skalowanie biznesu i wyzwania w content marketingu
(00:31:24) Pierwsze sukcesy i ekspansja na rynki zagraniczne
(00:36:24) Krytyczny moment: kryzys rosyjski i walka o przetrwanie
(00:41:07) Wpływ geopolityki na biznes i powrót do USA
(00:44:25) Rola sztucznej inteligencji i przyszłość content marketingu
(00:47:23) Strategia adopcji AI: wyczekiwanie na stabilizację rynku
(00:51:43) Modele płatności w SaaS: Usage-based vs. Subskrypcje
Profil Błażeja na LinkedIn: www.linkedin.com/in/blazeja...