Jak skutecznie łączyć REKLAMĘ NA LINKEDINIE z działaniami na innych kanałach? #214
Marketing to system, który powinien składać się ze wzajemnie uzupełniających się działań w różnych kanałach. Poleganie tylko na jednym z nich to ryzyko, bo algorytmy i “zasady gry” ciągle się zmieniają. W tym odcinku pokażę Ci, jak efektywnie połączyć reklamy na LinkedInie z innymi kanałami marketingowymi, aby osiągnąć lepsze wyniki w docieraniu do Twojej grupy odbiorców.
Omówię taktykę, którą przedstawiłem już w mojej książce „Skuteczna reklama na LinkedInie” i pokażę, jak można ją wykorzystać do poprawy jakości targetowania w innych kanałach reklamowych. Może okazać się ona szczególnie przydatna, jeśli działasz w sektorze B2B.
Gotowy na konkrety? Zaczynajmy!
[Moja agencja marketingowa - digitalk](digitalk.pl/?utm_source=pod...)
[Moja firma doradczo-szkoleniowa - Suasio](suasio.pl/?utm_source=podca...)
[Case study mojej agencji](digitalk.pl/case-studies/?u...)
[Sprawdź moje kursy online](arturjablonski.com/kursy/?u...)
[Mój blog](arturjablonski.com/?utm_sou...)