JS + Hardware / GameDev = ?
19.10.2021
00:24
Polski
Prelegenci:
Tym razem Marek prowadzi ( prawie ) monolog na temat ciekawych zastosowań JS.
Wybraliśmy 2 skrajne tematy:
- hardware -> https://www.kickstarter.com/projects/gfw/banglejs-2-the-open-smart-watch
- gamedev -> https://mp2.dk/techblog/chowjs/
Poza tym, że pozwalają wykorzystać JS w zupełnie odmiennych środowiskach, to jeszcze ze swojej natury są zupełnie różne. BangleJS 2 to ekosystem w świece open-source. Praktycznie wszystko jest otwarte i możemy dowolnie modyfikować elementy. Natomiast ChowJS jest closed-source z ( mocno ) płatną licencją.
Rozmawiamy o dwóch różnych światach. Marek mocno przygotował się do rozmowy, także zapraszam do wysłuchania (mono / dia ) logu.
Wybraliśmy 2 skrajne tematy:
- hardware -> https://www.kickstarter.com/projects/gfw/banglejs-2-the-open-smart-watch
- gamedev -> https://mp2.dk/techblog/chowjs/
Poza tym, że pozwalają wykorzystać JS w zupełnie odmiennych środowiskach, to jeszcze ze swojej natury są zupełnie różne. BangleJS 2 to ekosystem w świece open-source. Praktycznie wszystko jest otwarte i możemy dowolnie modyfikować elementy. Natomiast ChowJS jest closed-source z ( mocno ) płatną licencją.
Rozmawiamy o dwóch różnych światach. Marek mocno przygotował się do rozmowy, także zapraszam do wysłuchania (mono / dia ) logu.