Oferta nie do odrzucenia: 4 elementy, które sprawią, że klient kupuje
Często wydaje się, że najłatwiejszym sposobem na pozyskiwanie klientów jest zaoferowanie rabatu. Tymczasem kluczowa jest silna oferta, która obroni się sama.
Im mocniejsza propozycja wartości, tym większa konwersja i mniej czasu poświęcanego na zdobywanie klienta, co przekłada się na większą wolność.
Posłuchaj, żeby dowiedzieć się:
- jakie 4 elementy decydują o sile twojej oferty (i co zniechęca klientów),
- jak wzmocnić najsłabsze ogniwo w twojej propozycji wartości (i nie tracić czasu na ulepszanie tego, co już działa),
- w jaki sposób budować oferty nie do odrzucenia (i skutecznie wykorzystywać techniki, które zwiększają atrakcyjność twoich usług i rozbrajają obiekcje klientów).
Zastanawiasz się, co poprawić w swojej ofercie? Zacznij od jej szczegółowej analizy, a potem wprowadź zmiany, wykorzystując wskazówki z tego odcinka podcastu.
Im mocniejsza propozycja wartości, tym większa konwersja i mniej czasu poświęcanego na zdobywanie klienta, co przekłada się na większą wolność.
Posłuchaj, żeby dowiedzieć się:
- jakie 4 elementy decydują o sile twojej oferty (i co zniechęca klientów),
- jak wzmocnić najsłabsze ogniwo w twojej propozycji wartości (i nie tracić czasu na ulepszanie tego, co już działa),
- w jaki sposób budować oferty nie do odrzucenia (i skutecznie wykorzystywać techniki, które zwiększają atrakcyjność twoich usług i rozbrajają obiekcje klientów).
Zastanawiasz się, co poprawić w swojej ofercie? Zacznij od jej szczegółowej analizy, a potem wprowadź zmiany, wykorzystując wskazówki z tego odcinka podcastu.