- dopytać o szczegóły szkolenia
- zarejestrować się na to szkolenie
Szkolenie ma na celu przypomnienie i utrwalenie praktycznych zagadnień, technik i procesu analizy biznesowej oraz przygotowanie do przyszłej certyfikacji.
W czasie szkolenia zaprezentowane będą zmieniające się trendy w podejściu do procesu analizy biznesowej oraz projektowaniu aplikacji i produktów cyfrowych.
Zakres merytoryczny pozwoli osobom z doświadczeniem poszerzyć swój warsztat o nowe techniki i wiedzę na temat wymagań certyfikacyjnych, a osobom z mniejszym doświadczeniem zdobyć nowe umiejętności.
Dlaczego warto?
• Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w projektowaniu aplikacji produktów i usług oraz usprawnianiu procesów biznesowych z doświadczeniem jako manager, Product Owner, analityk biznesowy oraz User Experience designer, a także trener i wykładowca.
• Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
• Szkolenie oparte będzie na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
• Dzięki ciekawej formie zajęć zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić nawet najtrudniejsze zagadnienia.
Szkolenie skierowane jest do:
• analityków biznesowych, analityków systemowych, testerów
• osób zajmujących się analizą i doskonaleniem procesów
• Product ownerów i managerów projektów
• osób z doświadczeniem ale chcących uporządkować swoją wiedzę
• osób chcących przygotować się do certyfikacji
Podczas szkolenia uczestnicy:
• Zdobędą wiedzę jak prowadzić proces analizy biznesowej
• Poznają techniki i narzędzia wspomagające pracę analityka zwłaszcza etap wydobywania, modelowania i walidacji rozwiązania
• Nauczą się dokumentować i modelować rozwiązanie przy użyciu notacji BPMN i UML
• Poznają wymagania i zakres merytoryczny konieczny do zdania certyfikatów
Czas i forma szkolenia
• 3 dni szkoleniowe
• 40% wykład / 60 % ćwiczenia case study
Uczestnikom zapewniamy:
• materiały szkoleniowe
• certyfikat
• przerwy kawowe
• przerwy obiadowe
Program
1. Podstawy analizy biznesowej
2. Podstawowe koncepcje analizy biznesowej
3. Planowanie analizy biznesowej
• zarządzanie informacją
• pojęcie i współpraca z interesariuszami
4. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
• analiza obecnego stanu
• definiowanie stanu pożądanego
5. Pozyskiwanie wymagań
• źródła wymagań
• techniki pozyskiwania wymagań
• narzędzia wspomagające pozyskiwanie wymagań
• jakość wymagań
6. Dokumentowanie wymagań
• techniki dokumentowania wymagań
• jakość dokumentacji
7. Cykl życia i zarządzanie wymaganiami
• atrybuty wymagań
• nadawanie wagi ryzyka i priorytetów wymaganiom
• śledzenie wymagań
• zarządzanie wersjami i zmianami wymagań
8. Analiza wymagań i projektowanie rozwiązania
• modelowanie procesów biznesowych w notacji BPMN
• modelowanie wymagań i rozwiązania w notacji UML
9. Walidacja rozwiązania
• metody walidacji wymagań
• narzędzia wspomagające walidację wymagań
10. Kompetencje potrzebne w pracy analityka
11. Informacje na temat certyfikacji, przykładowe testy certyfikacyjne
Koszt szkolenia
Cena regularna: 3290 PLN/os. + 23% VAT
Obowiązuje 10% przy rejestracji do 10 marca
Trener
Swoje 16 letnie doświadczenie zdobywał jako specjalista oraz menedżer średniego i wyższego szczebla. Pomagał polskim i skandynawskim firmom w tworzeniu nowych produktów oraz poszukiwaniu nowych rynków zbytu w Europie i Australii. Doradzał także, jak udoskonalać procesy biznesowe w organizacji związane ze sprzedażą, produkcją i dystrybucją.
Jako Product Owner, Analityk Biznesowy i projektant User Experience rozwijał aplikacje dla gabinetów lekarskich, pracowni kardioangiologii inwazyjnej, systemy elektronicznego obiegu dokumentów oraz aplikacje wspomagające nauczanie języków obcych.
Trener i wykładowca wykorzystujący doświadczenie biznesowe oraz wiedzę z psychologii motywacji i zarządzania skupiając się na potrzebach użytkownika oraz każdego z członków zespołu wytwórczego. Zajmuje się także analizą biznesową, zarządzaniem procesami oraz tematyką metod zbierania wymagań, prototypowania, projektowania i prowadzenia badań User Exeperience, by tworzyć łatwiejsze w obsłudze rozwiązania spełniające oczekiwania użytkowników, jednocześnie osiągając założone cele biznesowe.
Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z User Experience – projektowania aplikacji, produktów i usług.
Kontakt
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: [email protected]