Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy szkoleń
To szkolenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące szkolenia

User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań

gigacon-user-experience-ux-analiza-i-projektowanie-uzytecznych-rozwiazan-wrzesien-2018
Nazwa:
User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań
Kategoria:
Design / UX
Poziom:
Typ:
Szkolenia eksperckie
Data:
20.09.2018 - 21.09.2018
Tryb:
Dzienne
Język:
polski
Liczba godzin:
16 godz.
Wstęp:
płatny
Miasto:
Cena:
1699 zł - 1699 zł RABAT 10% przy zapisie / kontakcie przez Crossweb
kontakt i zapisy:
Skorzystaj z formularza i zgarnij rabat 10% na ten kurs

Użyj formularza aby:
  • dopytać o szczegóły szkolenia
  • zarejestrować się na to szkolenie
Zgłoszenie prześlemy bezpośrednio do organizatora, który skontaktuje się z Tobą aby odpowiedzieć na wszelkie pytania lub dokończyć proces rejestracji.
Opis:

O szkoleniu:


Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe aspekty pracy badacza i projektanta UX. Podczas wykładów i licznych ćwiczeń praktycznych przejdą przez pełen cykl projektowy User Centered Design: zaczynając od badań i analizy przez budowanie prototypów i testy z użytkownikami. Dodatkowo omówione zostaną popularne heurystyki i dobre praktyki projektowania poparte przykładami wielu aplikacji i serwisów webowych.


Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów, podczas których uczestnicy zarówno będą mieli okazji zapoznać się z teorią z dziedziny User Experience, jak i pracować w grupach projektowych nad praktycznymi rozwiązaniami, a także brać udział w dyskusjach merytorycznych.


Co zyskają uczestnicy:


– Poznają podstawowe heurystyki i dobre praktyki projektowania;

– Nauczą się procesu projektowania zorientowanego na użytkownika UCD;

– Będą w stanie przeprowadzić podstawowe badania jakościowe i ilościowe z użytkownikami;

– Nauczą się przygotowywać interaktywne prototypy w jednym z najbardziej popularnych narzędziu na rynku z pakietu Adobe (Adobe XD);

– Opanują podstawowe zasady stosowania typografii, ikonografii oraz innych elementów wizualnych w produktach cyfrowych;

– Zdobędą znajomość projektowania formularzy pod kątem: czytelności, szybkości wypełniania, obsługi i komunikacji błędów;

– Zyskają wiedzę dotyczącą projektowania zarówno aplikacji mobilnych, jak i systemów webowych.


Wymagania:


Należy posiadać laptopa z zainstalowanym programem Adobe XD (software jest darmowy) oraz smartphone również z darmową aplikacją Adobe XD.


Dlaczego warto?


– Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy w sposób praktyczny, gdzie najistotniejszą częścią są ćwiczenia i praca projektowa;

– Trener jest praktykiem z ponad 10-letnim stażem w obszarze IT oraz UX, który nieprzerwanie rozwija swoją wiedzę ekspercką;

– Teoria poparta jest praktycznymi przykładami zarówno ze świata, jak i z życia zawodowego Trenera;

– Analizowane są rozwiązania z wielu branż, m.in, Telco, Bankowość, FinTech, Energetyka, E-commerce;

– Forma szkolenia jest bardzo angażująca dla uczestników. Aktywne uczestnictwo sprzyja więc mocnemu utrwaleniu i przyswojeniu wiedzy;

– Ćwiczony proces i narzędzia pokazują realistyczny aspekt pracy projektantów i badaczy UX.


Do kogo skierowane:


Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem produktów cyfrowych:

– UX/UI/Product Designers;

– Product Owners;

– Product Managers;

– Product Developers.

W trakcie kursu będą poruszane głównie tematy koncepcyjne, także nie będzie wymagana wiedza z zakresu konkretnych technologii lub procesów biznesowych.


Uczestnikom zapewniamy:

– materiały,

– certyfikat potwierdzający uczestnictwo,

– przerwy kawowe,

– przerwy obiadowe.


AGENDA


Dzień I – podstawy projektowania


1. Omówienie podstawowych pojęć związanych z User Experience

2. Zapoznanie się z metodyką User Centered Design

3. Włączanie UX w metodyki projektowe: Waterfall i Agile

4. UX research:

– badania jakościowe

5. Podstawy projektowania:

– wybrane heurystyki

– dobre praktyki projektowania

– projektowanie formularzy

– obsługa błędów


Dzień II – Prototypowanie w Adobe XD


1. Zapoznanie się z interfejsem programu

2. Przygotowanie makiet lo-fi

3. Zastosowanie typografii i elementów wizualnych

4. Opracowanie interaktywnych prototypów

5. Testy z użytkownikami

6. Przygotowywanie specyfikacji dla zespołów programistycznych