Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wideo

Co wpływa na ścieżkę doświadczeń klienta?

29.11.2019
Cykl:   WaysConf
Firma:

Wszyscy mówią, że Customer Experience jest ważne – w świecie gdy oferty poszczególnych firm sa tak bardzo podobne do siebie, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o tym czy klient kupi nasz produkt czy skorzysta z usługi.


Kłopot polega na tym, gdy staramy się określić przyczyny co wpływa na to doświadczenie i jak to się kształtuje w różnych branżach. W Deloitte Digital postanowiliśmy to zbadać. W czasie swojej prezentacji zaprezentuję najświeższe wyniki naszych ogólnopolskich badań (jesień 2019) obejmujących analizę ścieżki CX w branży finansowej, telekomunikacyjnej, Medycznej, Retail, E-commerce.

Będzie dużo liczb :)

Podobne wydarzenia