Prościej znaczy lepiej
Rok 2017 był przełomowy dla naszego działu designu. Po raz pierwszy wykonaliśmy odważny zwrot w stronę “właściwego” UXa. Ustrukturyzowaliśmy swoją ofertę, dodaliśmy brakujące elementy związane z researchem, warsztatami, audytami czy też testami z użytkownikami. W tym momencie napotkaliśmy jednak spory problem. Jak efektywnie tłumaczyć naszym klientom (dla których design często jest kompletnie obcą dziedziną) czym właściwie się zajmujemy, czemu tyle to trwa oraz dlaczego warto zainwestować w dobry design już na samym początku budowy ich biznesu.
Podczas tej prezentacji opowiemy Wam o tym, jak ukształtowaliśmy nasz proces projektowy oraz czego nauczyły nas ostatnie trzy lata wdrażania go w życie. Przedstawimy też sposoby, które wykorzystujemy do budowania odpowiedniej narracji i edukacji naszych klientów tak aby wejście w świat product designu było dla nich maksymalnie proste i zrozumiałe.