#36. Merytorycznie o Marketingu - biznes i marketing

W wydarzeniu wzięło udział 67 osób.
- Zaczynamy punktualnie o 18:00
- Start, dwa słowa wstępu, przedstawienie zespołu i partnerów
- Ścieżka klienta bez ściemy. Praktyczna instrukcja obsługi- Katarzyna Michalak
- Sesja networkingowa
- Nie wszystko złoto, co się świeci: Marketing, który faktycznie buduje biznes vs marketing pozorów - Kamil Karczmarczuk
- Networking
Merytorycznie o Marketingu – kolejne spotkanie!
Już 3 czerwca (wtorek) o godz. 18:00 w LubHotel Lublin odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu "Merytorycznie o Marketingu" – jedynego takiego wydarzenia dla marketerów i przedsiębiorców w regionie. To wyjątkowa okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.
Tym razem na scenie pojawią się Katarzyna Michalak – ekspertka Customer Experience i projektowania usług w Santander Bank Polska, oraz Kamil Karczmarczuk– założycielem i CEO Agencji OXY. Uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić marketing, który buduje Twój biznes oraz jak wygląda faktyczna ścieżna Twojego klienta w drodze do zakupu.
POZNAJ PRELEGENTÓW I TEMATY ICH WYSTĄPIEŃ!
Katarzyna Michalak- ekspertka Customer Experience i projektowania usług w Santander Bank Polska, wcześniej związana z Fuzers, jedną z pierwszych firm CX w Polsce. Na co dzień pomaga tworzyć lepsze doświadczenia klientów, projektując produkty i usługi w oparciu o ścieżki klienta i wsłuchiwanie się w potrzeby biznesu i użytkowników końcowych.
Autorka książki „Instrukcja obsługi ścieżki klienta”, w której pokazuje, jak w praktyce budować Customer Journey Maps, które naprawdę działają. Ma 8 lat doświadczenia w CX, setki godzin badań jakościowych i współpracę z największymi markami w Polsce, takimi jak Credit Agricole, T-Mobile, IKEA, OLX czy PZU.
Łączy empatię z analityką, a jej misją jest tworzenie doświadczeń, które zmieniają codzienność klientów na lepsze.
"Ścieżka klienta bez ściemy. Praktyczna instrukcja obsługi"
Jak myślisz – co Twój klient naprawdę przeżywa, zanim kliknie „kupuję”? Ścieżka klienta to nie teoria – to konkretna droga pełna emocji, decyzji i zwrotów akcji. Podczas wystąpienia pokażę Ci, jak projektować Customer Journey Maps, które nie leżą w szufladzie, ale realnie zwiększają skuteczność działań marketingowych. Na podstawie mojej książki i prawdziwych przykładów – bez zbędnej teorii, za to z dużą dawką praktyki.
Kamil Karczmarczuk - jest założycielem i CEO Agencji OXY, jednej z pierwszych agencji marketingowych w Polsce, którą założył blisko 20 lat temu podczas pierwszego roku studiów.
Na swoim koncie ma ponad tysiąc zrealizowanych projektów i kampanii dla firm z różnych branż.
Jest dyplomowanym coachem i mentorem. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii marketingowych, optymalizacji działań online oraz łączeniu kreatywnego marketingu z nowoczesnymi technologiami.
Pomaga firmom rozwijać się w przestrzeni cyfrowej, znajdować nowe drogi rozwoju i zwiększać efektywność działań marketingowych.
"Nie wszystko złoto, co się świeci: Marketing, który faktycznie buduje biznes vs marketing pozorów"
- Jak wykorzystać absolutną rewolucję, którą przynosi AI w marketingu - poznasz praktyczne przykłady zastosowań, które już dziś zmieniają reguły gry
- Czym są "wskaźniki próżności" i dlaczego koncentrowanie się na nich może być zgubne dla Twojego biznesu
- Czy Twój pracownik powinien "wrzucać posty" i odpowiadać za marketing - poznasz obie strony medalu tego popularnego podejścia
- Dlaczego obecność w każdym kanale marketingowym niekoniecznie służy Twojemu biznesowi, szczególnie w kontekście braku spójnej strategii
- Jak przejść od ręcznych, chaotycznych działań do zautomatyzowanych procesów, które oszczędzają czas i zwiększają skuteczność
- W jaki sposób budować trwałe relacje z klientami - case study branży beauty, gdzie newsletter okazał się ratunkiem dla biznesu w czasach COVID-19
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych dla posiadaczy certyfikatu.
Event ma charakter niekomercyjny, udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy.
Jeśli widzisz wartość w tym co robimy, możesz wesprzeć nasze stowarzyszenie symboliczną wpłatą. Dane do przelewu darowizny: https://www.merytorycznieomarketingu.com/
Partnerzy wydarzenia:
Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Urząd Miasta Lublin Miasto Inspiracji - Lublin Przedsiębiorczy i Kreatywny
LubHotel
TVP3 Lublin
MARKETER+
Giełda Eventów
DIMAQ
CAASUAL
Vabz creative