Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

#36. Merytorycznie o Marketingu - biznes i marketing

36-merytorycznie-o-marketingu-biznes-i-marketing
Wydarzenie:
#36. Merytorycznie o Marketingu - biznes i marketing
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
03.06.2025 (wtorek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Lubhotel
Adres:
Krańcowa 107A, Lublin
Zapisy już się zakończyły.close

W wydarzeniu wzięło udział 67 osób.

Zapisujesz się na wydarzenie:

close
#36. Merytorycznie o Marketingu - biznes i marketing
Termin: 03.06.2025 (wtorek)
Miasto: Lublin
Przed zapisem organizator prosi o wypełnienie tego formularza:
Twoje imię, nazwisko i adres e-mail zostaną przekazane do organiatora Merytorycznie o Marketingu w celach organizacji wydarzenia oraz marketingowych.
Aby nie umknęło Ci nic od Merytorycznie o Marketingu poinforujemy Cię o nowych wydarzeniach jakie będą organizować.
Jeśli nie chcesz, aby Twoje imię i nazwisko było widoczne na publicznej liście uczestników, odznacz tę opcję.
Agenda:
  1. Zaczynamy punktualnie o 18:00
  2. Start, dwa słowa wstępu, przedstawienie zespołu i partnerów
  3. Ścieżka klienta bez ściemy. Praktyczna instrukcja obsługi- Katarzyna Michalak
  4. Sesja networkingowa
  5. Nie wszystko złoto, co się świeci: Marketing, który faktycznie buduje biznes vs marketing pozorów - Kamil Karczmarczuk
  6. Networking


Opis:

Merytorycznie o Marketingu – kolejne spotkanie!


Już 3 czerwca (wtorek) o godz. 18:00 w LubHotel Lublin odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu "Merytorycznie o Marketingu" – jedynego takiego wydarzenia dla marketerów i przedsiębiorców w regionie. To wyjątkowa okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.


Tym razem na scenie pojawią się Katarzyna Michalakekspertka Customer Experience i projektowania usług w Santander Bank Polska, oraz Kamil Karczmarczukzałożycielem i CEO Agencji OXY. Uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić marketing, który buduje Twój biznes oraz jak wygląda faktyczna ścieżna Twojego klienta w drodze do zakupu.


POZNAJ PRELEGENTÓW I TEMATY ICH WYSTĄPIEŃ!

Katarzyna Michalak- ekspertka Customer Experience i projektowania usług w Santander Bank Polska, wcześniej związana z Fuzers, jedną z pierwszych firm CX w Polsce.
Na co dzień pomaga tworzyć lepsze doświadczenia klientów, projektując produkty i usługi w oparciu o ścieżki klienta i wsłuchiwanie się w potrzeby biznesu i użytkowników końcowych.

Autorka książki „Instrukcja obsługi ścieżki klienta”, w której pokazuje, jak w praktyce budować Customer Journey Maps, które naprawdę działają.
Ma 8 lat doświadczenia w CX, setki godzin badań jakościowych i współpracę z największymi markami w Polsce, takimi jak Credit Agricole, T-Mobile, IKEA, OLX czy PZU.

Łączy empatię z analityką, a jej misją jest tworzenie doświadczeń, które zmieniają codzienność klientów na lepsze.


"Ścieżka klienta bez ściemy. Praktyczna instrukcja obsługi"


Jak myślisz – co Twój klient naprawdę przeżywa, zanim kliknie „kupuję”? Ścieżka klienta to nie teoria – to konkretna droga pełna emocji, decyzji i zwrotów akcji. Podczas wystąpienia pokażę Ci, jak projektować Customer Journey Maps, które nie leżą w szufladzie, ale realnie zwiększają skuteczność działań marketingowych. Na podstawie mojej książki i prawdziwych przykładów – bez zbędnej teorii, za to z dużą dawką praktyki. 



Kamil Karczmarczuk - jest założycielem i CEO Agencji OXY, jednej z pierwszych agencji marketingowych w Polsce, którą założył blisko 20 lat temu podczas pierwszego roku studiów. 

Na swoim koncie ma ponad tysiąc zrealizowanych projektów i kampanii dla firm z różnych branż.

Jest dyplomowanym coachem i mentorem. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii marketingowych, optymalizacji działań online oraz łączeniu kreatywnego marketingu z nowoczesnymi technologiami. 

Pomaga firmom rozwijać się w przestrzeni cyfrowej, znajdować nowe drogi rozwoju i zwiększać efektywność działań marketingowych.


"Nie wszystko złoto, co się świeci: Marketing, który faktycznie buduje biznes vs marketing pozorów"


- Jak wykorzystać absolutną rewolucję, którą przynosi AI w marketingu - poznasz praktyczne przykłady zastosowań, które już dziś zmieniają reguły gry

- Czym są "wskaźniki próżności" i dlaczego koncentrowanie się na nich może być zgubne dla Twojego biznesu

- Czy Twój pracownik powinien "wrzucać posty" i odpowiadać za marketing - poznasz obie strony medalu tego popularnego podejścia

- Dlaczego obecność w każdym kanale marketingowym niekoniecznie służy Twojemu biznesowi, szczególnie w kontekście braku spójnej strategii

- Jak przejść od ręcznych, chaotycznych działań do zautomatyzowanych procesów, które oszczędzają czas i zwiększają skuteczność

- W jaki sposób budować trwałe relacje z klientami - case study branży beauty, gdzie newsletter okazał się ratunkiem dla biznesu w czasach COVID-19



Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych dla posiadaczy certyfikatu.


Event ma charakter niekomercyjny, udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

Jeśli widzisz wartość w tym co robimy, możesz wesprzeć nasze stowarzyszenie symboliczną wpłatą. Dane do przelewu darowizny: https://www.merytorycznieomarketingu.com/


Partnerzy wydarzenia:

Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej

Urząd Miasta Lublin Miasto Inspiracji - Lublin Przedsiębiorczy i Kreatywny

LubHotel

TVP3 Lublin

MARKETER+

Giełda Eventów

DIMAQ

CAASUAL

Vabz creative


Podobne wydarzenia

Profile pracodawców