Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

50. Czwartek Social Media w Łodzi

Wydarzenie:
50. Czwartek Social Media w Łodzi
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
11.01.2018 (czwartek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Niebostan
Adres:
ul. Piotrkowska 17
Opis:

Czwartkowicze!

Stało się! Już niedługo spotkamy się po raz 50!

Nam też trudno uwierzyć jak to szybko zleciało

Z okazji jubileuszu przygotowaliśmy dla Was kilka balonów i innych niespodzianek, szczegóły podamy niebawem.


A wystąpią dla nas: 

  •  Andrzej Gruszka, PR & Communications Manager, Elephate


Od ponad 8 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations, marketingu treści i social media. Obecnie pracuje w agencji Elephate, zajmującej się SEO i content marketingiem, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru public relations. 


Wcześniej koordynował cykl konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach. Był także redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie, uznanego za najlepszy tytuł elektroniczny w 2016 roku - według jury Konkursu Biuletynów Firmowych. Prowadzi zajęcia we wrocławskim oddziale Uniwersytet SWPS na specjalności "Kreowanie mediów". Prelegent na takich konferencjach jak InternetBeta Conference,TEDxWSB, Events Festiwal czy Czwartkowe Spotkania Social Media. Publikuje regularnie w mediach branżowych m.in. w Marketing w Praktyce,Brief.pl, czy Marketer+.


Dlaczego “Ty” znaczy więcej niż “Wy”. 6 sposobów na skuteczną personalizację komunikacji. 


  •  Krzysztof Sarna, Senior Account Manager, TalentMedia


Od 2 lat odpowiedzialny za projekt Studio Tymbark - największy kanał markowy na polskim YouTubie, nagrodzony Srebrnym Effie 2017 w kategorii branded content. Wcześniej pracował mi.in dla marek Nerf, Doh-Vinci, Jack Daniel's Tennessee Whiskey i Raiffeisen Polbank


Jak odnieść sukces z video online w świecie reklamy zdominowanej przez myślenie telewizyjne(i nie zwariować)?


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia