Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

86. Czwartek Social Media w Łodzi

Wydarzenie:
86. Czwartek Social Media w Łodzi
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
27.04.2023 (czwartek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Niebostan
Adres:
ul. Piotrkowska 17
Opis:

SAVE THE DATE - czwarte spotkanie w tym roku 27 kwietnia Na scenie wystąpią:


Kamil Porembiński, Chief Marketing Officer w Qlos

Po pierwsze: pomaga start-upom w rozwijaniu się z etapu seeda w rentowne i dobrze prosperujące firmy.

Po drugie: analizuje i audytuje biznesy działające w IT i optymalizuję ich systemy, struktury oraz procesy.

Po trzecie: tworzy dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez jego klientów.

Po czwarte: prowadzi kompleksowe szkolenia oraz świadczy konsulting. Jest dostępny dla wszystkich, którzy potrzebują pomocy z zakresu szeroko rozumianego IT.

Swoje baterie ładuje, podziwiając piękno otaczającego go świata. To właśnie z potrzeby docenienia tego, co piękne i ważne zajął się fotografią, podróżowaniem, żeglowaniem, nurkowaniem i… lataniem samolotem.


Kamila Kotowska, Head of Growth w cux.io

W pracy skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych, łączeniu kreatywności z danymi oraz budowaniu efektywnych strategii wzrostu. Entuzjastka Behavior-Led Marketingu. Mówi o sobie Creative MacGyver.


Krzysztof Szyszkiewicz, Head of Delivery, Partner Valueships

Na przekór wszystkim bardzo lubi ceny, podwyżki a czasami nawet inflację! Certyfikowany ekspert z zakresu zarządzania cenami, przychodami i marżą w spółkach B2B oraz e-commerce. Członek prestiżowego stowarzyszenia Professional Pricing Society.

W Valueships odpowiedzialny za realizację projektów doradczych i dbanie o rentowność klientów. W ostatnich latach zrealizował kilkadziesiąt transformacji cennikowych poprawiając przychody i dochody klientów. Przed dołączeniem do Valueships pracował w McKinsey & Company w obszarze pricingu i strategii.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.

Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".


Organizatorzy:

Daniel Baradziej

Mikołaj Smuga


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia