Akademia Marketingu: Warsztaty analityka w content marketingu
Celem warsztatów „Analityka w content marketingu” jest lepsze mierzenie efektów działań w content marketingu, dzięki zaznajomieniu uczestników z narzędziem Google Analytics, jak i omówieniu strategicznego podejścia do analizy danych.
Szkolenie prowadzone będzie na poziomie średnio zaawansowanym, dlatego wymaganiem wstępnym jest przynajmniej podstawowa znajomość i biegłość w interfejsie Google Analytics, a podczas szkolenia uczestnicy powinni mieć ze sobą komputery z dostępem do własnego konta Google Analytics.
Po warsztatach uczestnik będzie wiedział:
• jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia efektów content marketingu,
• jak dobrać i skonfigurować narzędzia analityczne oraz jak zbierać poprawne dane,
• w jaki sposób analizować ruch przychodzący, treści i zachowanie użytkowników,
• jak wyznaczać cele działań dla content marketingu i mierzyć ich efektywność,
• jak stworzyć strategię content marketingową.
Szczegółowy opis warsztatów dostępny jest na stronie wydarzenia: https://akademiamarketingu.edu.pl/
Więcej informacji: https://akademiamarketingu.edu.pl/