Aula Polska Poznań #19
Z poprzedniego spotkania wiemy, że lubicie rozmawiać o analityce. Wiemy też, że uwielbiacie Social Media :) Dlatego tematem najbliższej Auli w Poznaniu będzie analiza danych w socialach.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Obowiązują zapisy - link pojawi się niebawem.
Nasi Prelegenci:
- Mikołaj Winkiel, Brand24
,,Dlaczego analiza social media jest taka sexi? :)"
- Radosław Pawlak, Sotrender
"Nowy rok, nowa ja"
Czyli jak postanowienia noworoczne wpływają na branżę sportową w social media.
- Karol Jurga, Yieldbird
,,Jak nie zostać wróżbitą wśród marketingowców?"
- Waldemar Świerad, Brand Ninja
,,Optymalizacja kampanii reklamowych na FB na podstawie analizy ruchu w Google Analytics"
Więcej informacji o Mówcach:
- Mikołaj Winkiel, Brand24
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
- Radosław Pawlak , Sotrender
Posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas udziału w wielu projektach badawczych w charakterze członka zespołu badawczego oraz koordynatora działu realizacji. Ponadto konsultant przedsiębiorstw w zakresie budowania strategii rozwoju, marketingu oraz działań proekologicznych. W wolnym czasie realizuje swoje pasje w postaci biegania oraz piwowarstwa domowego.
- Waldemar Świerad, Brand Ninja
Specjalista ds. marketingu w mediach społecznościowych.
Od kilku lat właściciel i twórca marki Brand Ninja®, specjalizującej się w szeroko pojętej reklamie w Internecie.
Dotychczas współpracował np. z Marcedes-Bens Polska, Exea, Voith, Citroen Polska, Nestle oraz innymi liczącymi się na rynku markami.
W swych działaniach organizuje różnorodne formy promocji i reklamy realizując założenia i budując wizerunek swoich klientów w sieci. W minionym roku pokazał się jako twórca dużych kampanii i eventów takich jak np. Beyer Futsal Masters czy Whisky Night & Swing. Wyszedł tym samym naprzeciw oczekiwaniom swoich partnerów biznesowych oraz własnej ambicji do rozwoju swoich umiejętności.