Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics?

Event:
Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics?
Event type:
Workshops
Category:
Topic:
Date:
29.03.2018 (thursday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Idea Hub Katowice
Address:
ul. Chorzowska 107
Agenda:

1. Wstęp: co jest najważniejsze w analizie internetowej?

2. Określenie poziomu wiedzy uczestników i zgromadzenie najważniejszych pytań.

3. Na co zwracać uwagę przy instalowaniu i konfiguracji narzędzi do analizy danych?

4. Ćwiczenia praktyczne.

5. Analityka danych: konkretne przykłady wykorzystania w przeglądarkach i na Facebooku.

Description:

Temat spotkania: Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics?


Na rynku dostępnych jest coraz więcej narzędzi, dzięki którym nawet laicy mogą tworzyć efektowne kreacje reklamowe. Mimo szybkiego rozwoju kolejnych firm, wciąż możliwe jest pozyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki ciągłej analizie danych i wdrażaniu płynącej z niej wniosków. Jeśli chcesz poznać podstawy analizy danych w Google Analytics, dowiedzieć się, co jest najważniejsze w analizie internetowej i nauczyć się najważniejszych danych związanych z Twoim biznesem, to szkolenie jest dla Ciebie!


Najważniejsze informacje:

Gdzie odbędzie się spotkanie? Spotkanie odbędzie się 29 marca o 18.00 w Idea Hube w Katowicach (Silesia City Center).

Do kogo kierowane jest spotkanie? Skierowane jest do przedsiębiorców, startupowców, managerów i wszystkich zainteresowanych tematem.

Ile osób może wziąć w spotkaniu? W spotkaniu może wziąć udział 10 osób.

Ile kosztuje udział w spotkaniu? Udział w spotkaniu jest bezpłatny.


Przed wzięciem udziału w spotkaniu, należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach promocyjnych. Idea Hub umieści galerię zdjęć z wydarzenia na swoim fanpage.


O prowadzącym: Paweł Bilczyński

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu.


Profile of employers

Similar events