To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Customer Success Management - strategia utrzymania klientów
Wydarzenie:
Customer Success Management - strategia utrzymania klientów
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
30.06.2021 (środa)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Online Event
Adres:
On your computer
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Model as-a-service zaczyna obejmować coraz większe obszary gospodarki. Coraz częściej spotykamy się z pojęciem XaaS - everything-as-a-service. W modelu subskrypcyjnym, by przynosił on zyski, relacja z klientem nie jest i nie może być jednorazowa. Jak zatem sprawić, by ten model zadziałał? Odpowiedź: Customer Success Management
Porozmawiajmy:
- Czy customer success to kolejne buzz words czy skuteczna strategia?
- Czym różni się customer success od customer service?
- Co jest warunkiem utrzymania klientów w modelu SaaS/XaaS?
Rozmowę zainicjuje Natalia Chojecka - ekspert w zakresie CSM, obsłudze klienta, komunikacji. Doświadczenie zdobyte w tak wymagających branżach jak prawo, ochrona zdrowia, technologia wykorzystuję do tworzenia najwyższych strategii oraz standardów obsługi.