Debata Akademia Marketingu: Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum. Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych.
To właśnie między innymi o tych liczbach będą rozmawiać uczestnicy panelu. Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści, którzy od wielu lat budują rynek content marketingu w Polsce, spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku content marketingu w Polsce.
W dyskusji wezmą udział:
Piotr Chmielewski
Head of Premium Native Advertising, Polska Press
Agnieszka Gajzler
Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, Digital Strategy&Development Director, TVN Discovery
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Tomasz Wileński
CEO Islay.Tech, Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska
Jan Chechłacz
Digital Manager AstraZeneca Pharma Poland
A debatę poprowadzi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, Redaktor naczelny SOCIALPRESS