Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Efektywne delegowanie (warsztat Management 3.0)

Wydarzenie:
Efektywne delegowanie (warsztat Management 3.0)
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
23.04.2018 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
SkyHub
Adres:
Piotrowska 148/150
Opis:

Zapraszamy na warsztat na którym nie tylko poruszymy tematy delegowania a przećwiczymy praktyki, które od razu można wdrożyć w każdym Zespole i każdej Organizacji.


Spotkanie ma na celu znalezienie odpowiedzi na pytania, takie jak:

  • Jak efektywnie delegować zadania bez zabijania motywacji?
  • Jak udoskonalić pracę zespołową i współpracę w organizacji?
  • Jak rozwijać kompetencje pracowników?


Postaramy się udowodnić tezę iż “Zarządzanie jest zbyt ważne, aby pozostawić je menadżerom – zarządzanie jest dla każdego – nie jest tylko obowiązkiem kierowników” dzieląc się wieloletnią praktyką, doświadczeniem i wiedzą z obszaru Management 3.0.


PROWADZĄCY:


  • Marcin Ziółek - licencjonowany trener Management 3.0, Agile coach i Scrum Master. Współzałożyciel warszawskiej grupy Management 3.0 Meetup, współorganizator Agile Coach Camp Polska, prelegent. Na co dzień pracujący z organizacjami i Zespołami w celu wydobycia ich prawdziwego potencjału.


  • Ewa Kosterka - Agile Coach, Scrum Master, facilitator. Organizatorka Agile Coach Camp PL, pasjonatka wykorzystania Agile w codziennym życiu.

Często eksperymentuje, świadomie wychodzi ze strefy komfortu, pokazując innym korzyści z takiego podejścia. Od 5 lat pracuje z zespołami, pomagając w zwinnym podejściu.


  • Magdalena Walczak - Entuzjastka Agile, Scrum Master & Soft-kills Trainer, współorganizator Agile Warsaw Meetup a także Agile Coach Camp PL. Pasjonatka ludzi & technologii. W wolnych chwilach podróżnik.


!! Liczba miejsc ograniczona: 30 osób

Prosimy o odpowiadanie na pytanie przy RSVP przez meetup :)


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia