Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Gamifikacja – jak ją wykorzystać do rozwoju biznesu?

Wydarzenie:
Gamifikacja – jak ją wykorzystać do rozwoju biznesu?
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
28.02.2017 (wtorek)
Godzina:
17:30
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Prelegenci:
Opis:
Kiedy: 28 lutego 2017 (wtorek), godz. 17:30-19:30
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala FH
Wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: https://gamifikowanie.evenea.pl/


Gra kojarzy się z rozrywką i mile spędzonym czasem, niekiedy także z rywalizacją. A gdyby tak… wykorzystać mechanizmy gier do celów biznesowych? 

Przyjdź na spotkanie i przekonaj się, że gamifikacja to dobry sposób na optymalizację kosztów. Zastosowana w firmie, może z powodzeniem wpłynąć na zwiększanie przychodów czy produktywność pracowników. 

Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy wszystkich, którzy szukają oryginalnego sposobu na pozyskanie oraz utrzymanie klientów lub organizację pracy i motywowanie zespołu. Szczególnie zapraszamy startupy i małych przedsiębiorców.

Czego się dowiesz?
Poznasz podstawowe zasady budowania projektów grywalizacji. 
Otrzymasz garść inspiracji i przykładów efektywnych działań. 
Dowiesz się, co przesądza o sukcesie projektów, a także czego unikać i na co zwrócić uwagę.

Dlaczego warto?
W trakcie prelekcji dostaniesz dawkę najważniejszych informacji, co pomoże Ci w zaprojektowaniu własnej grywalizacji na potrzeby klientów lub współpracowników. 

Prelekcja jest wstępem do cyklu praktycznych warsztatów z gamifikacji, które będą odbywać się co miesiąc.

Prowadzenie:
  • Anna Rogala – posiada wykształcenie psychologiczne i marketingowe, które skutecznie łączy i wykorzystuje w projektowaniu rozwiązań gamifikacyjnych dla biznesu. Współpracowała przy projektach realizowanych zarówno przez korporacje, MŚP oraz organizacje społeczne. Regularnie prowadzi warsztaty dotyczące projektowania gamifikacji oraz konsultuje wdrażanie gamifikacji w działalność marketingową, organizacyjną i edukacyjną. Ekspert w zakresie gamifikacji w edukacji w Gdańskim Inkubatorze Starter w projekcie Lekcje Przedsiębiorczości. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz ogólnopolskiego projektu „Gamifikacja Szkolnictwa Wyższego”. Prelegentka TEDx Gdańsk. Obecnie zaangażowana w projekt gamifikacji na wewnętrzne potrzeby spółki G-Forces Web Management Polska oraz w projekt gamifikacji dla społeczności platformy zrzeszającej młodych naukowców CreoScience.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia