To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Gamifikacja w praktyce – warsztat
Wydarzenie:
Gamifikacja w praktyce - warsztat
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Tematyka:
Data:
25.10.2016 (wtorek)
- 25.10.2016 (wtorek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Zastanawiasz się, w jaki sposób zwiększyć zaangażowanie Twoich klientów? A może szukasz sposobu na to, jak urozmaicić rutynowe zadania w Twoim zespole? Jak nudne czynności dla pracowników zamienić w przyjemne wyzwania? Myślisz o zastosowaniu gamifikacji w swoim projekcie?
Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy szukają oryginalnego sposobu na pozyskanie nowych lub utrzymanie stałych Klientów. Również dla tych, którzy chcą uatrakcyjnić pracę swoim pracownikom. Szczególnie zapraszamy startupy i małych przedsiębiorców.
Czego się dowiesz?
Jak wykorzystać gamifikację przy realizacji własnego pomysłu?
Jak przełożyć wykorzystanie gier na wzrost sprzedaży oraz zaangażowanie klientów?
W jaki sposób usprawnić proces przepływu informacji między pracownikami, zwiększając jednocześnie ich efektywność?
Dlaczego warto?
Dostaniesz dawkę najważniejszych informacji, które pomogą Ci w zaprojektowaniu gamifikacji na potrzeby własnych klientów lub współpracowników. Podczas warsztatu będziesz też tworzyć szkielety gamifikacji jednego z wybranych pomysłów zgłoszonych przez uczestników. Może właśnie Twojego? :)
Jeśli chcesz podczas warsztatu gamifikować swój projekt, zaznacz odpowiednie pole przy rejestracji na wydarzenie i napisz krótko o swoim pomyśle.
Prowadząca:
Anna Rogala
Wykształcenie psychologiczne i marketingowe skutecznie łączy i wykorzystuje w projektowaniu rozwiązań gamifikacyjnych dla biznesu. Współpracowała przy projektach realizowanych zarówno przez korporacje, MŚP oraz organizacje społeczne. Regularnie prowadzi warsztaty dotyczące projektowania gamifikacji oraz konsultuje wdrażanie gamifikacji w działalność marketingową, organizacyjną i edukacyjną. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz członkiem ogólnopolskiego projektu „Gamifikacja Szkolnictwa Wyższego”. Prelegentka TEDx Gdańsk: Games. How they can still surprise us.