Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

IT T@lk Women Capgemini

it-t-lk-women-capgemini-opole-marzec-2018
Wydarzenie:
IT T@lk Women Capgemini
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Data:
22.03.2018 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Kubatura
Adres:
ul. Oleska 102
Organizator:
Opis:


Dzień dobry Opole! Widzimy się już 22 marca w nowej lokalizacji - Kubatura, przy ul. Oleska 102 :)


Warsztat tym razem będzie prowadzony przez nasze specjalistki - dla wszystkich miłośników IT.


Kiedy: 22.03.2018

Gdzie: Kubatura, ul. Oleska 102

Start: 18:00



O czym będziemy rozmawiać?


I prelekcja:

Software Asset and Configuration Management, czyli nie tylko zabawa z Excelem.

Postaramy się przybliżyć najfajniejszy proces ITILa – jak działa, jakie przynosi korzyści i jak Ty się możesz w nim odnaleźć.


II prelekcja:

Gamifikacja, skuteczna metoda budowania zaangażowania.

Powiemy szerzej o gamifikacja, oraz na czym polega praca zespołu Adoption Change Manager z przykładami z branży!



Prelegenci:


  • Martyna Batko – w Capgemini szósty rok, a od czterech, w ramach SACMa, pomaga klientom lepiej zarządzać infrastrukturą i optymalizować wykorzystanie software’u.
  • Michalina Prokop – w Capgemini od 4 lat, w SACMie od 2 lat. Zaczynała od pracy na pierwszej linii wsparcia klienta, a teraz zgłębia tajemnice zasad licencjonowania i zarządzania oprogramowaniem. Uwielbia aspekt detektywistyczny bycia SACMem.
  • Katarzyna Żelazny – Pracuje w Capgemini już 8 lat. Poznała tajniki działania service desków zaczynając od stanowiska Customer Service Advisor. Przeszła przez różne stanowiska i szczeble kariery, aż znalazła coś idealnego dla siebie – Gamifikacje! Obecnie buduje zaangażowanie użytkowników używając różnych sztuczek, ale jej ulubioną pozostaje wprowadzenie elementów prosto z gier by przekonać pracowników do nowych rowiązań.




Zapisy: http://bit.ly/2CKI4ks

Wydarzenie FB: http://bit.ly/2tksXyC


Podobne wydarzenia