Jak analizować dane na temat użytkowników i ich zachowań
Użytkownik wchodzi i kupuje - właśnie w taki sposób wiele osób postrzega proces zakupowy w świecie online. Jednak to tak naprawdę tylko finalny etap złożonego procesu, w ramach którego klient przez wiele dni a nawet tygodni dojrzewał do podjęcia decyzji o zakupie. W jej podjęciu z pewnością przyda się nasza pomoc jednak najpierw musimy przekonać się jak obecnie wygląda jego podróż po świecie naszej marki.
Tutaj ze wsparciem przychodzi analityka z mnóstwem dostępnych danych, których wykorzystanie omówię podczas swojej prezentacji. Pokażę jak przy wykorzystaniu powszechnie dostępnych narzędzi poznać swojego użytkownika, jego potrzeby i ewentualne problemy jakie napotyka w kontakcie z naszą marką. Sporo uwagi poświęcę również temu jak przy wykorzystaniu tych danych skuteczniej docierać do użytkowników na różnych etapach zainteresowania i być ich przewodnikiem w drodze do celu.
Prelekcję poprowadzi Łukasz Kołodziejczyk.