Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Jak stworzyć zyskowny sklep internetowy

Wydarzenie:
Jak stworzyć zyskowny sklep internetowy
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
18.12.2018 (wtorek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Idea Hub Katowice
Adres:
ul. Chorzowska 107
Prelegenci:
Agenda:

1. E-commerce dziś w Polsce i na świecie.

2. Jak wybrać oprogramowanie do e-commerce?

3. Jak promować sklep?

4. Jak zmniejszać koszty?

5. Jakie są kluczowe wskaźniki?


Opis:

Temat spotkania: Rosnący trend e-commerce - czyli jak stworzyć zyskowny sklep internetowy?


Data: 18.12.2018 (wtorek)


Godzina: 18:00-20:00


Szkolenie bezpłatne


Wciąż mamy wolne miejsca! Zapisy mailowe: [email protected]


Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające wykorzystać aktualny trend na sklepy internetowe w swoich firmach; dowiedzą się jak dobrze rozpocząć e-commerce w biznesie oraz jakie rozwiązania wybrać na wstępie.


Jak promować swój sklep internetowy? Jakie oprogramowania wybrać? Na co zwrócić uwagę? Jakie wskaźniki mierzyć? Jak zmniejszyć koszty e-commerce?


Na te i inne nurtujące pytania odpowie prowadzący warsztatów Marcin Rutkowski - na co dzień odpowiedzialny za marketing i komunikację w i-systems (spółka tworząca rozwiązania e-commerce, systematycznie pojawiająca się w Deloitte Technology Fast 50 CE i Deloitte Technology Fast 500 EMEA); porusza tematy związane z marketingiem, e-commerce i strategią komunikacyjną w IT, a także pomaga firmom technologicznym w zakresie łączenia procesów marketingu i sprzedaży.


Marcin Rutkowski - na co dzień odpowiedzialny za marketing i komunikację w i-systems (spółka tworząca rozwiązania e-commerce, systematycznie pojawiająca się w Deloitte Technology Fast 50 CE i Deloitte Technology Fast 500 EMEA). Porusza tematy związane z marketingiem, e-commerce i strategią komunikacyjną w IT. Pomaga firmom technologicznym w zakresie łączenia procesów marketingu i sprzedaży.



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia