Jak uniknąć fakapu budując społeczność w social media?
Wakacje to idealny moment aby rozwijać swoje kompetencje w ramach "Szkoła Letnia Innowacji i Przedsiębiorczości"
SLIP to wakacyjny program wsparcia środowiska akademickiego i start-upowego, którego celem jest wsparcie rozwoju przedsiębiorczości oraz realizowanych przez nich inicjatyw w Krakowie. Okres trwania programu to czerwiec - wrzesień
Program składa się z III części:
3️ spotkań warsztatowych (14, 21 i 28 sierpnia)
6️ spotkań networkingowych (daty będą podane w wydarzeniu)
Programu doradczo-mentoringowego (do wykorzystania kilkadziesiąt godzin darmowych konsultacji)
NAJBLIŻSZY NETWORKING ODBĘDZIE SIĘ
30.08.2018 r.
godz. 18:00
Św. Anny 5
TEMAT SPOTKANIA
Jak uniknąć fakapu budując społeczność w social media?
Obecność marki w wybranych serwisach społecznościowych, to dziś must have. Choć samo założenie fanpejdża nie jest zadaniem trudnym, tak komunikacja ze skupioną wokół niego społecznością wymaga znajomości pewnych zasad. Jak zaradzić sytuacjom kryzysowym? Jak dbać o dobry kontakt z odbiorcami? Jak nie stracić rezonu w starciu z hejterami? Jak przyznać się do porażki, nie tracąc klientów? To tylko kilka kwestii, na które osoba opiekująca się komunikacją marki w internecie, MUSI zareagować w możliwie najlepszy sposób, w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedzi wcześniej postawione pytania (oraz kilka innych!) podamy na najbliższym szkoleniu, a jeśli wolisz uczyć się na cudzych błędach- zapisz się już teraz!
PRELEGENCI:
- Dominika Drobiazg - wiceprezeska fundacji Karmimy Wiedzą oraz Communications Specialist w REDI Games. Swoje dotychczasowe doświadczenie czerpała głównie w agencji marketingowej goodkloo oraz organizacjach non-profit. Odpowiada za projektowanie strategii dobrej komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Niestrudzona entuzjastka budowy rzetelnego wizerunku marki, krzewicielka CSRu, kibicka storytellingu. Uważa, że w jej żyłach płynie krew, w której stopień powinowactwa pomagania do hemoglobiny jest równie wysoki, co tlenu. W wolnych chwilach zgłębia wiedzę dotyczącą gier i ćwierka na Twitterze.
- Oscar Rak – przedsiębiorca, bloger i prezes fundacji Karmimy Wiedzą. Pasjonat agile marketingu i wideo marketingu, który doświadczenie zdobywał w Katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie spełnia się w roli wykładowcy na Krakowskiej Szkole Filmowej. Realizował projekty dla marek takich, jak: Microsoft, IBM, Idea Bank, Tesco Polska czy też Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Po godzinach dzieli współtworzy projekt edukacyjny Patrzymy Szerzej, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu biznesu, marketingu i przedsiębiorczości w rytmie slow. Prywatnie jest entuzjastą marketingu, ładnych prezentacji i burgerów.
Udział w programie jest bezpłatny!