Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Marketing i reklama – praca marzeń?

Wydarzenie:
Marketing i reklama – praca marzeń?
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Data:
19.03.2019 (wtorek)
Godzina:
18:30
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Kwadrat
Adres:
ul. Bardowskiego 4
Agenda:
  • 18:30 – 18:55 Czy marketing ma tylko słodki smak?

Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)

Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura


  • 18:55 – 19:20 Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?

Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracia


  • 19:20 – 19:40 Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?

Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie


  • 19:40 – 20:00 Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?

Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura


  • 20:00 – 20:20 Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?


  • 20:20 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?


Opis:

We wtorek 19 marca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się już po raz trzeci Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.


Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście? Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.


Piotr Golczyk poprowadzi również cieszący się coraz większą popularnością Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!


Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.


– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.


*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen3, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia