New Media Day
10:30 - 11:00 Rejestracja
11:00 - 11:05 Powitanie
11:05 - 11:35 Artur Smolicki, New Creative, Jak wykorzystać analitykę do zwiększania sprzedaży?
11:35 - 12:00 Irmina Marcinkiewicz, MSU Publishing, Kreatywność na sprzedaż - komunikacja kreatywna i PR
12:00 - 12:30 Mikolaj Winkiel, Brand 24, Kiedy nie wiesz co o Tobie mówią w sieci - przegrywasz.
12:30 - 13:00 Michał Pawłowski, Agencja Lettly, Siła Infuencerów - jak wykorzystać Marketing Influencerów do budowania wizerunku marki i poprawienia sprzedaży.Blok Rób Internety w Płocku
13:00 - 13:20 Sandra Panuś, Budowanie społeczności wokół swojego bloga.
Konferencja o nowoczesnym marketingu internetowym. Wstęp bezpłatny.
️Dla kogo?
- przedstawiciele MŚP
- pracownicy działów marketingu/social media w korporacjach
- studenci i uczniowie (w ramach wyboru specjalizacji zawodowej)
- każdy kogo interesuje temat nowoczesnego marketingu internetowego
Sylwetki Prelegentów
- Mikołaj Winkiel, Brand 24
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
- Artur Smolicki, New Creative
Specjalista marketingu internetowego, od ponad 7 lat działający w obszarze sektora MŚP oraz rynku e-commerce. Współpracuje z polskimi oraz globalnymi markami tworząc kampanie reklamowe, budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii skutecznego pozyskiwania klientów w Internecie. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z marketingiem, reklamą, mediami społecznościowymi i wszystkim co związane jest z biznesem online. Prelegent oraz szkoleniowiec, mentor w trakcie programu akceleracji dla startupów Starter Rocket. Autor publikacji oraz artykułów, między innymi w takich magazynach jak Marketing w Praktyce, Marketer Plus, Online Marketing Polska czy też Bloomberg Businessweek Polska.
- Irmina Marcinkiewicz, MSU Publishing
Od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się jako językoznawca (absolwent UMK Wydział Filologiczny) i psycholog zachowań konsumenckich (absolwent SWPS, Wydział Psychologiczny). Skończyła również 2 studia podyplomowe Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz Coaching Zawodowy w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Tę wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowymi markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka - z dumą patrzy na zrealizowane przez firmę MSU Publishing globalne kampanie reklamowe.W Agencji Reklamowej MSU Publishing zarządza zespołem 30 osób, których wspólna praca składa się na sukces – międzynarodowych marek, dla których pracują (ponad 120 brandów m.in. Procter&Gamble, Tchibo, Polpharma, Maspex, Jim Beam) oraz sukces ich samych. To specjaliści w działaniach ATL, BTL oraz w tworzeniu filmów i prezentacji korporacyjnych, które trafiają do wielu krajów świata.
- Michał Pawłowski, Agencja Lettly,
Od kilku lat realizuje kampanie reklamowe w Mediach Społecznościowych dla dużych marek i starupów. Obecnie Michał specjalizuje się w Influencer Marketingu w agencji Lettly, gdzie pracował z takimi Klientami jak Reebok, L'oreal, Pracuj.pl czy Black Red White. Od 4 lat zaangażowany równiez w działania Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, której obecnie jest prezesem.
- Sandra Panuś
Związana z branżą od 9 lat, wtedy narodziło się jej pierwsze "dziecko" blog. Pasjonatka życia i mody. Moda i jej udział w życiu codziennym interesują ją od zawsze, chętnie dzieli się swoją wiedzą, pomagając innym jak dobrze wyglądać w zgodnie ze sobą . Swoje doświadczenie pogłębia podczas współpracy z magazynami modowymi ELLE, In Style, Gala, podczas sesji zdjęciowych, pokazów, spotkań z klientami indywidualnymi oraz warsztatów dla grup. Od grudnia 2014 organizuje w Płocku spotkania dla kobiet „Porozmawiajmy o modzie”. Jest to jej autorski projekt i jego celem jest przekonanie, że „moda nie zawsze paraliżuje umysły kobiet”.