Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Po co budować społeczności? Społeczność niewirtualna jako model marketingowy i biznesowy

Event:
Po co budować społeczności? Społeczność niewirtualna jako model marketingowy i biznesowy
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
08.12.2016 (thursday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Description:
W dzisiejszych czasach słowo "community" elektryzuje i stało się "buzzwordem". Społeczności od dawna budowane oddolnie, obecnie przechwytywane są przez świat biznesu i start-upów. Podczas warsztatów omówimy case studies i wspólnie zastanowimy się nad odpowiedziami na różne, ważne dzisiaj, pytania: co to jest społeczność? po co ją budować? czy społeczność można monetyzować? czy jest to etyczne? czy wokół każdego produktu bądź marki można zbudować społeczność?
  • Katarzyna Wabik – community konsultant, były community manager (Yelp, Lifetramp). Zbudowała od zera do kilku tysięcy aktywnych użytkowników, lokalną społeczność wokół Yelpa w Krakowie. Yelp to popularny w USA portal i aplikacja z recenzjami miejsc usługowych w miastach na całym świecie, która aktualnie notuje 135 milionów odwiedzających miesięcznie. Katarzyna obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania społeczności. Szkoli, jak również wdraża strategie budowania społeczności w firmach i start-upach.

Profile of employers

Similar events