Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Poranek z Email Marketingiem Wrocław

Event:
Poranek z Email Marketingiem Wrocław
Event type:
Workshops
Category:
Date:
21.10.2016 (friday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Description:
Poranek z email marketingiem to spotkanie z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Jego celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań oraz szerzenie dobrych praktyk.
10 pytań, które zadaje sobie każdy marketer.
W swojej pracy często musisz decydować jaki budżet przeznaczysz na poszczególne działania. Karolina Gnat pomoże Ci uargumentować przed Twoim szefem, dlaczego email marketing jest tak ważny i jakie przynosi korzyści. Powie czy Twój open rate jest odpowiedni, jak samodzielnie przeprowadzić szybki audyt mailingu i co zrobić by Twoja baza rosła, wraz z lojalnością klientów.
Marketing Automation – a na co to komu?
Zdaniem Łukasza Hardka email marketing jest jak dobrze działająca restauracja. Podaj klientowi danie idealne, a będzie do Ciebie wracał z przyjemnością. W trakcie swoje prezentacji zdradzi Wam jak takie danie przyrządzić.
Jak przygotować strategię email marketingową dla e-sklepu?
Wojciech Śliwiński wyjaśni nie tylko jak przygotować strategię email marketingową, ale też jak dostosować ją do wielkości sklepu i założonego celu biznesowego. Wskaże najważniejsze dla e-commerce wskaźniki oraz sposób ich monitorowania. Podpowie, na przykładach zrealizowanych kampanii, jak dobierać content w newsletterze w zależności od zamierzonego celu.
Opowieści o email marketingowej treści
Email marketing jest jednym z najstarszych kanałów marketingu internetowego. Nie znaczy to jednak, że nie zmienia się na przestrzeni lat. Jak dostosować swoje działania do nowych możliwości systemów do email marketingu oraz zmian w oczekiwaniach odbiorców – opowie Anna Łowczowska.

Profile of employers

Similar events