en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Pozwól klientom na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce?

Wydarzenie:
Pozwól klientom na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce?
Typ wydarzenia:
Webinarium
Kategoria:
Tematyka:
Data:
23.09.2020 (środa)
Godzina:
14:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Online Webinar
Adres:
On your computer
Strona www:
Opis:

Według badań aż 69% klientów woli samodzielne rozwiązywanie problemów niż kontakt z konsultantem. Dużą zasługę ma w tym przypadku zastosowanie kompleksowej bazy wiedzy na stronie, która odpowiada na najbardziej nurtujące pytania.


Już 23 września podczas webinaru “Pozwól klientowi na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce” porozmawiamy nieco więcej na temat self-service.


W trakcie webinaru dowiesz się m.in.:

  • co to jest baza wiedzy i kto może z niej skorzystać,
  • dlaczego warto zdecydować się na bazę wiedzy,
  • jak chatboty współpracują z bazą wiedzy,
  • jak ustawić bota, który udzieli spersonalizowane odpowiedzi [demo na żywo].
Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia