Salesforce Chatbots – automatyzacja interakcji z klientem
1. Przykładowe use case’y chatbotów
2. Konfiguracja i demonstracja chatbotów w środowisku
3. Konfiguracja i demonstracja wparcia dla NLP
4. Omówienie potencjalnych możliwości rozwoju z udziałem kodu
5. Planowany rozwój funkcjonalności (roadmapa Salesforce)
6. Q&A
Wydarzenie jest skierowane do wszystkich osób, które chcą poznać jak działają chatboty od Salesforce’a oraz w jaki sposób wzbogacają interakcje z klientem w oparciu o gotowe scenariusze rozmów i przy wsparciu przetwarzania języka naturalnego (NLP). Przedstawimy typowe przypadki wykorzystania takich narzędzi oraz zastanowimy się nad zadaniami wykraczającymi poza standardowe zastosowanie.
Prelegenci:
Marek Grygiel - developer na platformie Salesforce, umie obsługiwać się {} (o ile są potrzebne) w różnych językach programowania od ponad 15 lat. Doświadczony w wytwarzaniu aplikacji webowych (m.in. z wykorzystaniem JavaScriptu, PHP, Pythona, Salesforce, Javy oraz baz danych). W wolnym czasie gra z żoną w planszówki, jeździ na rowerze i pływa pod żaglami.
Paweł Augustyn - konsultant i pasjonat Salesforce, specjalizujący się w rozwiązaniach cross-cloud adresujących złożone potrzeby Klientów. Na co dzień łączy rozumienie biznesu wynikające z wieloletnich doświadczeń managerskich, z wykorzystaniem rozwiązań Salesforce opartych o: Pardot-Sales-Service-Experience Cloud oraz B2B Commerce Lightning. Aktualnie na ścieżce Application Architekta, z dalszymi planami rozwoju.