Startup Inspire: On your way to sale. How to use Social Commerce in designing the customer journey?
Od zrozumienia i wprowadzenia w życie zasad social commerce, przez projektowanie i optymalizację ścieżki klienta, po wprowadzanie ulepszeń na podstawie wyselekcjonowanych danych. Zapraszamy na webinar, który wyjaśni jak dumnie kroczyć po drodze do sprzedaży w mediach społecznościowych.
WEBINAR ODBĘDZIE SIĘ W JĘZYKU ANGIELSKIM.
Podczas spotkania dowiecie się:
- Czym jest Social Commerce i jak wykorzystać je na swoją korzyść?
- Jak budować e-commerce w social mediach?
- Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia efektywnej ścieżki klienta?
- Oraz w jaki sposób wykorzystać mądrą analitykę do zwiększania sprzedaży?
Dla uczestników spotkania przygotowany zostanie workbook podsumowujący zdobytą wiedzę, checklista niezbędna do projektowania efektywnej ścieżki klienta oraz limitowany darmowy dostęp do narzędzia analitycznego cux.io.
Prowadząca:
Kamila Kotowska – PR & Marketing Manager w cux.io. Od lat związana z branżą kreatywną - jako manager w największej na Pomorzu agencji marketingowej, wcześniej w krakowskiej firmie IT zajmującej się Cloud-based Soultions. Prowadzi zajęcia ze studentami i dedykowane szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej zajmują ją koncepcje kreatywne, działania influencerskie i nieszablonowe podejście do eventów. Wyznaje zasadę "lepiej żałować tego, co się zrobiło niż tego, czego się zrobić bało".
Więcej o projekcie http://inspire.inkubatorstarter.pl/
Webinar organizowany będzie w ramach drugiej edycji projektu Startup Inspire, wzmacniającego ekosystem startupowy i branże kreatywne w Gdańsku.
Organizatorami projektu są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER oraz Miasto Gdańsk.
Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk.