Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Strefa UX | Wprowadzenie do projektowania w Sketchu

Event:
Strefa UX | Wprowadzenie do projektowania w Sketchu
Event type:
Workshops
Category:
UX
Date:
17.04.2018 (tuesday)
Time:
17:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Strefa Startup Gdynia
Address:
Gdynia, aleja Zwycięstwa 96/98
Description:

Strefa UX | Wprowadzenie do projektowania w Sketch - warsztaty


Sketch to narzędzie do projektowania interfejsów, które zdobyło serca projektantów na całym świecie, bo jest intuicyjne, efektywne, a dodatkowo łatwo się w nim współpracuje. Podczas najbliższych warsztatów w Strefie UX, zajmiemy się właśnie Sketchem - podstawami użycia i tworzeniem ekranów aplikacji mobilnej.


Dla kogo?


Dla osób zainteresowanych tematyką projektowania produktów i usług zorientowanych na użytkownika, jak cała Strefa UX. Te konkretne warsztaty mają zdobyć serca w szczególności osób tworzących strony internetowe i aplikacje, które Sketcha nie znają, a którym naprawdę może ułatwić pracę.


Ważne: musicie przyjść z własnym komputerem z oprogramowaniem macOS (Sketch jest tylko w wersji na Mac) oraz zainstalowanym Sketchem (może być w wersji próbnej - najlepiej pobrać go nie wcześniej niż na kilka dni przed warsztatami). Program do pobrania: https://sketchapp.com/get/


Dlaczego warto?


Na warsztatach pokażemy najważniejsze funkcje Sketcha, a następnie projektując jednocześnie UX i UI wspólnie zbudujemy jeden gotowy ekran aplikacji mobilnej dla iOS (iPhone 8).


Podczas warsztatów udostępnimy też plik z makietą drugiego ekranu - to będzie wasze zadanie domowe, które potem z drugim zaprojektowanym ekranem będzie mogli przekazać prowadzącemu do oceny słabych i mocnych stron, a także sugestii dotyczących dalszej pracy.


O Prowadzącym


Warsztaty poprowadzi Michał Malewicz - designer, założyciel agencji HYPE4 oraz co-founder w HYPE4mobile. Budował strony internetowe już w 1999 roku, a od 2008 projektuje także aplikacje mobilne. Wraz ze swoją agencją tworzył własne produkty oraz startupy, ale też rozwiązania dla firm takich jak Samsung, Orange, mBank, BMW, MTV, Nickelodeon, czy PAYBACK. Z Michałem mogliście się już spotkać podczas styczniowego Tipi UX #9, gdzie opowiadał o MVP - Minimum Viable Precision.

Profile of employers

Similar events