Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Szkolenie z generowania leadów sprzedażowych dla firm IT - DIGITALKOD CONSULTING

szkolenie-z-generowania-leadow-sprzedazowych-w-branzy-it-digitalkod-consulting
Wydarzenie:
Generowanie leadów sprzedażowych dla firm IT - DIGITALKOD
Typ wydarzenia:
Szkolenie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
17.07.2018 (wtorek) - 18.07.2018 (środa)
Godzina:
09:15
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Szczegóły dostępne niebawem
Adres:
Warszawa centrum
Prelegenci:
Agenda:

Agenda i szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://lead-generation.digitalkod.com/


W trakcie szkolenia zapewniony jest catering dla uczestników oraz przerwy kawowe. Wymagane są komputery.

Opis:

Choć polscy programiści są w czołówce rankingów, a wiele spośród rodzimych software house-ów i firm IT odnosi spektakularne sukcesy na międzynarodowych rynkach, dobry zespół i technologia to za mało. Pozyskiwanie nowych klientów i ich utrzymywanie to kluczowy element, żeby firma się zwiększała zyski i szybciej się rozwijała, na dowolnym rynku.


Generowanie wartościowych leadów marketingowych i sprzedażowych to proces, którego celem jest wsparcie działań sprzedażowych. Udana współpraca marketingu i sprzedaży oraz dobrze zaplanowany i wdrożony proces generowania leadów, pozwalają skrócić czas pozyskania nowych klientów biznesowych i zoptymalizować koszty działań.


Stworzyliśmy szkolenie z myślą o specyfice marketingu B2B oraz firmach technologicznych. W intensywne dni, które łączą strategię, techniki i narzędzia, możliwe do wykorzystania w twojej firmie.


W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:


  • Co to jest lead i jakie są ich rodzaje?
  • Jak stworzyć profile buyer person i skąd czerpać dane?
  • Jak wygląda proces zakupowy i decyzyjny w przypadku klientów biznesowych i jak te informacje wykorzystać w planowaniu własnych działań?
  • Jakie są etapy pozyskiwania leadów sprzedażowych w B2B?
  • Jak zaplanować i wdrożyć strategię pozyskiwania leadów?
  • Jak efektywnie wykorzystywać stronę internetową w procesie lead generation.
  • Czemu służy kwalifikacji leadów?
  • Jak ustalić i przypisać scoring?
  • Jak zbudować współpracę między marketingiem a sprzedażą?



Szkolenie ma formę warsztatową i składa się z dwóch obszarów - części teoretycznej (strategicznej) oraz interaktywnej (narzędziowej). Warsztat odbywa się w grupie max. 7-8 osób, aby zapewnić, jak największą wartość i interakcje z prowadzącym oraz innymi uczestnikami.


Jeśli chcesz zorganizować zamknięte szkolenie tylko dla twojej firmy, skontaktuj się z nami.



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia