Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

VII Employer branding w praktyce

vii-employer-branding-w-praktyce-listopad-2024
Wydarzenie:
VII Employer branding w praktyce
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
21.11.2024 (czwartek) - 22.11.2024 (piątek)
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Polonia Palace Hotel
Adres:
Aleje Jerozolimskie 45
Agenda:

Czwartek, 21 listopada

08:20

Rejestracja, poranna kawa

08:55

Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji

  •  Aldona Mlonek - Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY: Rola przywództwa w budowaniu marki pracodawcy

  •  Moderator: Marika Stasinowska, Senior Executive Manager, HRK
  •  Paneliści: Judyta Pastuszka, Menedżerka ds. Kultury Organizacyjnej, Żabka
  •  Sławomir Ronkowski, Dyrektor ds. komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym, LPP
  •  Marta Chmielewska, Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej, VeloBank
  •  Agnieszka Maciejewska, Group Vice President – People & Culture, TVN Warner Bros. Discovery
  • Jak Zarządy powinny wspierać swoje firmy w dzisiejszym świecie
  • Budowanie i promowanie pozytywnej kultury organizacyjnej
  • Budżet na działania EB - perspektywa zarządu i osób decyzyjnych
  • Tworzenie i komunikacja wartości organizacyjnych
  • Zwiększanie zaangażowania i satysfakcji pracowników

09:50

Przyciągamy produktami & Inspirujemy ludźmi w LPP. O tym jak stworzyliśmy parasolową strategię EB dla 40 krajów i 5 brandów nie tracąc naszej tożsamości

  •  Katarzyna Rachwalska-Groning, Liderka Zespołu ds. Employer Brandingu, LPP
  •  Maciej Radziemski, Strategy Director & Co-Founder, LUCKYYOU

Case study LPP

  • Projektowanie, komunikacja wizualna, sprzedaż, logistyka, technologie, prawie 40 krajów, a do tego 5 różnych brandów – czy da się to pogodzić? O podejściu parasolowym
  • Badania na szeroką skalę. Więcej nas łączy czy dzieli?
  • Zderzenie oczekiwań z rzeczywistością – wartości biznesowe a wartości pracowników
  • Warsztaty, fokusy, kompromisy – dialog i transparentność kluczem do sukcesu

10:20

Jak wykorzystać platformę LMS w procesie onboardingu – od pomysłu do realizacji

  •  Magdalena Czykirska, Główny Specjalista w Departamencie Kadr, Centrala KGHM Polska Miedź S.A.
  • Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy - mapowanie i optymalizacja procesu, technologia i automatyzacja
  • Ścieżka wdrożeniowa na miarę oczekiwań pracowników, managerów i organizacji
  • Zaangażowanie zespołu, podział ról i content plan spójny z kulturą organizacyjną
  • CUmpel/ CUmpelka do zadań specjalnych – kampania informacyjna, szkolenia i wdrożenie
  • Nasze wnioski - dlaczego monitorowanie i ciągłe doskonalenie jest kluczowe

10:50

Przerwa kawowa

11:20

Jak analityka może wspierać budowanie wizerunku pracodawcy i marketing rekrutacyjny

  •  Łukasz Trzeszczkowski, Partner Strategiczny, Be About Hybrid Agency
  • Trendy i technologie w analityce danych employer brandingowych
  • Przegląd kluczowych wskaźników do optymalizacji marketingu rekrutacyjnego
  • Mierzenie skuteczności działań i strategii wizerunkowych 
  • Wyzwania i ograniczenia analityki EB

11:50

Dyskryminacja w miejscu pracy - nierówności płacowe i wykluczenia spowodowane wiekiem, płcią, wyglądem

  •  Bartosz Siwiak, Adwokat, Senior manager w zespole People & Organisation, PwC
  • Współpraca i integracja imigrantów - wejście w nowe role, także managerskie w organizacjach
  • Jawność wynagrodzeń - jakie zmiany wprowadzi dyrektywa unijna
  • Wpływ wieku, płci, wyglądu na wykluczenie zawodowe

12:20

Dlaczego employer branding zaczyna się i kończy na Internal Mobility?

  •  Joanna Babiarz, Global Employer Branding Director, APTIV

Case study APTIV

12:50

Staż, który nie ma wieku? Kandydatki i kandydaci 50+, czy jesteśmy na to gotowi?

  •  Emila Badełek, People Experience Manager, Rohlig Suus Logistics

Case study ROHLIG SUUS LOGISTICS

  • Case study – LogiStaż w SUUS, czyli staż dla każdego
  • Jak dotrzeć do kandydatek i kandydatów 50+?
  • Jakie są największe wyzwania w procesie rekrutacji?
  • Jak odpowiedzieć na potrzeby wielopokoleniowych zespołów?
  • Nasze wnioski, czyli co poszło nie tak, a z czego jesteśmy dumni

13:20

Lunch

14:10

Czy Employer Branding = Digital Marketing?

  •  Ewa Jakimowicz, Expert Team Lead - Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska
  •  Zuzanna Czarnecka-Ziębicka, Specjalistka ds. Employer Brandingu, T-Mobile Polska

Case study T-MOBILE POLSKA

  • Przyjrzymy się metodom i narzędziom Digital Marketingu
  • Przywołamy ‘best practise’ ze świata EB
  • Zadamy sobie pytania, które pomogą nam w budowie własnej strategii komunikacji w Internecie

14:40

Program ambasadorski bez tajemnic - jak przekształcić pracowników w influencerów marki

  •  Dagmara Pakulska , dagmarapakulska.pl
  • Jak stworzyć strukturę programu ambasadorskiego
  • Rekrutacja ambasadorów
  • Metody na budowanie zaangażowania wśród ambasadorów marki
  • Co może pójść nie tak przy tworzeniu programu ambasadorskiego i jak się przed tym uchronić
  • Odrobina wiedzy psychologicznej, która pomoże stworzyć świetny program employee advocacy

15:10

Razem w Lidlu – czyli employer branding społecznie zaangażowany

  •  Aleksandra Kręgielska-Rolla, Employer Branding Managerka, Lidl Polska

Case study LIDL POLSKA

  • Czy warto w działaniach employer brandingowych skupiać na tematach społecznie zaangażowanych
  • Pomysł, wizja, kreacja a zderzenie z rzeczywistością
  • Ewolucja koncepcji kampanii „Razem w Lidlu” – czy można tworzyć kampanię przez kilka lat?
  • Realizacja, wyniki, wnioski i rekomendacje

15:40

Przerwa kawowa

16:00

EB wewnętrzny – jak kreować pozytywny wizerunek w czasach wyzwań społeczno-gospodarczych i trudnych decyzji

  •  Karolina Fiejtek, Koordynatorka ds. employer brandingu, Wearmedicine.com

Case study WEARMEDICINE.COM 

  • Jak pokazać dobrą twarz w obliczu trudności, które wpływają na pracodawcę, który musi podejmować często negatywne decyzje dla pracowników
  • EB w organizacji rozproszonej i offline  
  • Jak budować wewnętrzną sieć społecznościową
  • Nowe sposoby na komunikację z pracownikami

16:30

Współpraca EB z HR: podejście holistyczne

  •  Marta Pietranik-Pacuła, Communication Manager, Schaeffler Global Services Europe
  •  Aleksandra Kuchejda, Senior Recruitment Professional, Schaeffler Global Services Europe

Case study SCHAEFFLER GLOBAL SERVICES EUROPE 

  • Siła EB w kompleksowym wspieraniu działań HR
  • HR Roadmap: działania EB na każdym etapie cyklu życia pracownika
  • Autorskie przykłady programów budowania zaangażowania pracowników
  • EB po godzinach

17:00

Zakończenie konferencji


Opis:

Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy jest kluczowym czynnikiem przyciągania i zatrzymywania pracowników w firmie, szczególnie w obliczu rosnącej konkurencji na rynku pracy. Employer branding oparty na konkretnych informacjach i długofalowych strategiach, staje się niezbędnym narzędziem do przyciągania uwagi najbardziej utalentowanych ekspertów.

Według raportu "Employer brand research 2023", najważniejszym czynnikiem zatrudnienia dla badanych były atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (73%). Kolejnymi istotnymi czynnikami były przyjazna atmosfera pracy (64%) oraz stabilność zatrudnienia (62%). Reputacja pracodawcy zyskuje również coraz większe znaczenie, co potwierdza 44% respondentów, co jest zauważalnym wzrostem w porównaniu z poprzednimi latami.

Oprócz konkurencyjnych płac, korzyści socjalnych i przyjaznej atmosfery pracy, reputacja pracodawcy na rynku staje się kluczowym elementem w przyciąganiu i zatrzymywaniu talentów.

Jeśli chcesz zapoznać się z najnowszymi trendami z obszaru EB, posłuchać case studies jak inne firmy prowadzą strategie i radzą sobie w trudnych czasach zapraszam do udziału w VII edycji konferencji "Employer branding w praktyce". Konferencja odbędzie się 21 listopada 2024 roku, w Warszawie.

Jeśli jesteś menedżerem odpowiedzialnym za projekty z zakresu EB, HR lub komunikacji, dołącz do grona uczestników konferencji.


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia