XI Forum Przedsiębiorców Małopolski
Zgarnij jedną z 50-ciu bezpłatnych wejściówek przygotowanych specjalnie dla użytkowników serwisu Crossweb! Wystarczy, że wybierzesz opcję: "Zarezerwuj miejsce". :)
Temat: „Marka Małopolska”
Termin: 3 czerwca 2019 r.
Miejsce: Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków
Uczestnicy: 250-300 przedsiębiorców z Małopolski
Przewidywani goście:
- Wystąpienie Jadwigi Emilewicz, Ministra Przedsiębiorczości i Technologii: Czym jest dziś i czym może być Made in Poland. Silne marki polskie a silna marka POLSKA.
- Wystąpienie Łukasza Smółki, Wicemarszałka Województwa Małopolskiego
O czym będziemy rozmawiać?
Więcej korzyści.
- Jak więcej zarabiać na produktach i usługach?
- Magnes na pracowników. Jak na coraz trudniejszym rynku pracy przyciągać odpowiednich pracowników - niekoniecznie poprzez najwyższe stawki na rynku?
Paneliści:
- Janusz Fudała, prezes Orlen Oil
- Tomasz Lubowiecki, prezes 7R
- Anna Pieczarka, członek Zarządu Województwa Małopolskiego
- Marcin Sala-Szczypiński, dziekan Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie
- Janusz Strzeboński, prezes Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych
- Stefan Życzkowski, prezes Astor, Loża Małopolska Business Centre Club
- Wiesław Hałucha, prezes Alventa
- Bartosz Józefowski - KPT ScaleUp Manager - Krakowski Park Technologiczny
- Marek Maj, członek zarządu Małopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan
- Marcin Mazgaj, wiceprezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie
- Małgorzata Popławska, prezes Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
- Rafał Solecki, dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Lojalna załoga. Jak utrzymać stan kadr bez udziału w wojnie o pracowników i licytacji na płace?
Siła jest w nas. Jak lepiej wykorzystać potencjał ludzki i produkcyjny drzemiący w każdej firmie?
Grunt to odporność. Jak zabezpieczyć firmę na czas spowolnień i kryzysów?
Zyskaj przewagę. Jak podnieść wydajność i konkurencyjność swojej firmy i zwiększyć sprzedaż, w tym eksport?
Ważny jest przekaz. Jak informować klientów i kontrahentów o jakości, rzetelności i innowacyjności swoich wyrobów i usług?
Ucz się od innych. Jak wykorzystać doświadczenie czołowych firm Małopolski do rozwoju pozostałych?
Marka to zysk. Co robić, by marka małopolska była równie silna jak bawarska czy kalifornijska?
Razem możemy więcej. Jak silna marka regionu może wzmacniać rozwój firm i jak silne marki firm, produktów i usług mogą napędzać region?
W trakcie całej konferencji zapraszamy do networkingu przy smacznym kateringu. :-)
Więcej informacji: http://forumprzedsiebiorcow.pl/