- dopytać o szczegóły szkolenia
- zarejestrować się na to szkolenie
Szkolenie pozwala poszerzyć warsztat i wiedzę osób pracujących w projektach IT o techniki i narzędzia z dziedziny User Experience i Service Design usprawniające pracę oraz podwyższające jakość i użyteczność projektowanych rozwiązań.
Szkolenie prezentuje nowatorskie podejście do pracy nad projektem produktu i usługi cyfrowej łącząc proces i techniki z dziedziny analizy biznesowej oraz User Experience i Service Design
Dlaczego warto?
• Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w projektowaniu aplikacji produktów i usług oraz usprawnianiu procesów biznesowych z doświadczeniem jako manager, Product Owner, analityk biznesowy oraz User Experience designer, a także trener i wykładowca.
• Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
• Całe szkolenie oparte na pracy nad konkretnymi realnymi przykładami i omawianiem case study.
• Dzięki ciekawej formie zajęć zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić nawet najtrudniejsze zagadnienia.
Szkolenie skierowane jest do:
• analityków biznesowych, analityków systemowych, testerów
• osób zajmujących się analizą i doskonaleniem procesów
• Product Ownerów i managerów projektów
• Wszystkich chcących poznać holistyczne podejście do projektowania, i udoskonalania aplikacji i produktów cyfrowych
• osób z doświadczeniem ale chcących uporządkować swoją wiedzę
Podczas szkolenia uczestnicy:
• Dowiedzą się jak wykorzystać UX by usprawnić swoją pracę i wytwarzać lepsze, bardziej intuicyjne i użyteczne produkty
• Poznają techniki i narzędzia UX wspomagające pracę nad projektem aplikacji
• Nauczą się projektować zaawansowane prototypy aplikacji
• Poznają techniki wykorzystania prototypów do testowania scenariuszy przypadków użycia i modelu procesu biznesowego
• Nauczą się jak tworzyć lepszą dokumentację projektu
• Przećwiczą technikę projektowania rozwiązania łącząc modelowanie procesu np w BPMN, diagramy w UML z prototypami i wiedzą UX
Czas i forma szkolenia
• 2 dni szkoleniowe
• 40% wykład / 60 % ćwiczenia i case study
Uczestnikom zapewniamy:
• materiały szkoleniowe
• certyfikat
• przerwy kawowe
• przerwy obiadowe
Program
1 dzień
09:00-11:00 Podstawowe pojęcia i wiedza z UX i Service Design
11:00-11:15 Przerwa
11:15-12:30 Techniki UX wykorzystywane podczas etapu wydobywania wymagań i badania oczekiwań użytkowników
12:30-13:30 Lunch
13:30-15:15 Jak połączyć proces projektowania User Experience z procesem analizy biznesowej
15:15-15:30 Przerwa
15:30-17:00 Analiza procesu biznesowego, jego modelowanie i doskonalenie – od BPMN do Service Design
2 dzień
09:00-10:30 Technika prototypowania interfejsów aplikacji, zasady RWD i dobre praktyki projektowe
10:30-10:45 Przerwa
10:45-12:30 Projektowanie zaawansowanych prototypów aplikacji
12:30-13:30 Lunch
13:30-15:15 Testowanie projektu aplikacji od procesu, przez przypadki użycia po prototypu
15:15-15:30 Przerwa
15:30-17:00 Techniki dokumentowania i wykorzystania popularnych narzędzi
Koszt szkolenia
Cena regularna: 2500 PLN/os. + 23% VAT
Obowiązuje 10% przy rejestracji do 10 marca
Trener
Swoje 16 letnie doświadczenie zdobywał jako specjalista oraz menedżer średniego i wyższego szczebla. Pomagał polskim i skandynawskim firmom w tworzeniu nowych produktów oraz poszukiwaniu nowych rynków zbytu w Europie i Australii. Doradzał także, jak udoskonalać procesy biznesowe w organizacji związane ze sprzedażą, produkcją i dystrybucją.
Jako Product Owner, Analityk Biznesowy i projektant User Experience rozwijał aplikacje dla gabinetów lekarskich, pracowni kardioangiologii inwazyjnej, systemy elektronicznego obiegu dokumentów oraz aplikacje wspomagające nauczanie języków obcych.
Trener i wykładowca wykorzystujący doświadczenie biznesowe oraz wiedzę z psychologii motywacji i zarządzania skupiając się na potrzebach użytkownika oraz każdego z członków zespołu wytwórczego. Zajmuje się także analizą biznesową, zarządzaniem procesami oraz tematyką metod zbierania wymagań, prototypowania, projektowania i prowadzenia badań User Exeperience, by tworzyć łatwiejsze w obsłudze rozwiązania spełniające oczekiwania użytkowników, jednocześnie osiągając założone cele biznesowe.
Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z User Experience – projektowania aplikacji, produktów i usług.
Kontakt
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: [email protected]