Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

#16MoM – Merytorycznie o Marketingu

Wydarzenie:
#16MoM - Merytorycznie o Marketingu
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
24.11.2016 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Business Link Lublin
Adres:
Lipowa 4a
Opis:
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych. #SocialMedia 10 przykazań dobrej obsługi klienta w social media Monika CZAPLICKA – W branży social media od 10 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. #SocialMedia Jak sprzedawać w social media? Jagoda PRĘTNICKA – MARKIEWICZ – Head of PR&Comm CEE w SentiOn, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak Coca­Cola, Microsoft, LG oraz Wincanton, odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia