en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń

E-szkolenie Akademia Marketingu: Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

Wydarzenie:
Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
11.02.2021 (czwartek) - 12.02.2021 (piątek)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Rejestracja:
Strona www:
Facebook:
Opis:

Czy potrafisz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej albo poszukiwania nowych pracowników?


Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.


Harmonogram


1.   Podstawowe informacje o LinkedIn


W tej części zajmiemy się zagadnieniami:


·       LinkedIn w Polsce i na świecie,

·       Zmiany w komunikacji i procesach sprzedażowych,

·       Czym jest social selling a czym Employee Advocacy i dlaczego warto je wdrażać?

·       Krok strategiczny: Działania LinkedIn a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.


2.   Cztery filary działań na LinkedIn


Jak wykorzystać LinkedIn, jego narzędzia oraz potencjał kanału do budowania relacji i efektywnej komunikacji? W tej części powiemy o tym:


·       Jak zbudować efektywny profil osobowy?

·       Jak wyszukiwać klientów lub kandydatów?

·       Narzędzia: Linkedin Sales Navigator i LinkedIn Recruiter?

·       Jakie treści tworzyć i jak działa algorytm treści LinkedIn?

·       Budowa relacji na LinkedIn


3.   Strona firmowa


LinkedIn to sieć biznesowa, i jej celem jest tworzenie profesjonalnych relacji, dlatego również na LinkedIn strona firmowa musi być równie profesjonalna. W tej części dowiesz się jak działa:


·       Company Page vs Profil Prywatny,

·       Najczęściej popełniane błędy administratorów stron firmowych,

·       Analityka stron firmowych,

·       Showcase dobrych praktyk,

·       Jak często pisać, jakie treści publikować, w jakim formacie, o której godzinie?


4.   Możliwości reklamowe na LinkedIn


W zależności od potrzeb, w systemie reklamowym LinkedIna znajduje się wiele skutecznych rozwiązań, które pozwalają szukać kontrahentów, wypromować swój biznes w sektorze B2B czy szukać pracowników. W tej części rozważymy:


·       Do kogo z naszej grupy docelowej mamy możliwość dotrzeć?

·       Koszt reklamy na LinkedIn

·       Struktura kampanii reklamowej na LinkedIn

·       Konfiguracja pierwszej kampanii na LinkedIn

·      Dobre praktyki


5.   Podsumowanie i sesja Q&A

Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia