Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Games & Visuals Trójmiasto #2

games-visuals-trojmiasto-2
Wydarzenie:
Games & Visuals Trójmiasto #2
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
22.12.2023 (piątek)
Godzina:
18:00
Język:
polski , angielski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Hackerspace Trójmiasto
Adres:
aleja Wojska Polskiego 41
Opis:

Wychodzimy z inicjatywą cyklicznych spotkań stacjonarnych dla osób powiązanych z tworzeniem gier i sztuk multimedialnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje, itp.


Tworząc doświadczenia multimedialne, niezbędne jest wiele talentów. Przydają się one niezależnie od tego czy robimy grę czy film. Wiele obszarów działań z tych branż pokrywa się. Dlatego jeśli jesteś:

- programistą lub deweloperem konkretnego silnika

- pisarzem, scenarzystą, reżyserem, tworzysz narracje

- grafikiem 2d lub 3d, animatorem

- tworzysz muzykę lub dźwięki

- tworzysz efekty specjalne

- robisz design, UX, UI

- a ponad wszystko uwielbiasz gry, filmy, animacje i inne tego typu rzeczy to...

To spotkanie jest dla Ciebie!


Podczas meetupu odbędą się dwie ok. 40 minutowe prelekcje i trochę słów organizacyjnych, a resztę czasu spędzimy na networkingu.

Grafika na plakacie: Izabela "Isnea" Nowakowska https://www.instagram.com/isnea.art/


PRELEGENCI:

Mikołaj Dereszewski - zawodowo programista gier od 6 lat a hobbystycznie od 14, obecnie Unity Tech Lead w Le Polish Bureau. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mikolajdereszewski/

Temat: Games & Beyond

Tworzenie gier to ciężki kawałek chleba, warto więc mieć szerszą perspektywę na branże bliżej lub dalej spokrewnione, w których przydatne będą nabyte w gamedevie umiejętności. Porozmawiamy o konkretnych twardych skillach które pomogą wam stworzyć nową markę AAA, ale również na przykład wyprodukować swój film. Omówimy na przykładach w jaki sposób można wykorzystać UE bądź Unity nie tylko w segmencie rozrywkowym. Trochę zajawki dla młodych talentów, trochę konkretów dla starych wyjadaczy, artystycznie i technologicznie - aby każdy znalazł coś dla siebie.

Kirill Korepanov aka Xorboo - Programista gier (i nie tylko) od 10 lat z doświadczeniem w różnych silnikach i platformach (https://xorb.ooo/ , https://www.linkedin.com/in/xorboo/)

[ENG]

Temat: Intro to Game Optimization

Bad game optimization is the bane of modern game development. In this talk I will discuss general tips and ticks that will help you improve your game performance, when to use them (and when not to!) and why. While primarily targeted at programmers, the talk also touches on aspects relevant to artists and game designers, irrespective of the game engine.



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia