meetXR #1
- Zofia Kłudka - Na co czekamy w rozwoju technologii VR i AR a co już jest i jak tego użyć?
- Mateusz Kierepka - Podsumowanie roku 2018 z MedApp oraz wizualizacja obrazów holograficznych i telemedycyna
- Paweł Ruszlewski - Like a Dog VR Case Study - VR jako narzędzie do empatii
Czy wiesz, że przy pomocy wirtualnej rzeczywistości można np. leczyć fobie?
Dowiedz się więcej ciekawych rzeczy na pierwszym spotkaniu pasjonatów cross reality. Poznaj osoby o podobnych zainteresowaniach, startupy działające w tej branży i przetestuj najnowszy sprzęt. Więcej informacji niebawem!
PRELEGENCI
- ZOFIA KŁUDKA
Product Owner w spółce Immersion, która specjalizuje się w wykorzystaniu technologii VR i AR w grach oraz aplikacjach biznesowych. W każdym projekcie skupia się głównie na użyteczności i łatwości obsługi aplikacji, ponieważ tylko takie aplikacje są chętnie używane i jest to szczególnie ważne przy nowych technologiach jak VR i AR. Bardzo pomaga jej w tym iteracyjna praca zespołowa i kreatywne podejście do każdego projektu.
Opis prezentacji:
Od czasu kiedy powstały pierwsze gogle Oculusa, wirtualna rzeczywistość wygląda coraz lepiej, nie powoduje choroby lokomocyjnej i szuka swojego miejsca w świecie technologii użytkowych. Chociaż w tej historii nie brakuje falstartów najbliższy rok dla VR i AR zapowiada się obiecująco. Pozostaje pytanie jak i do czego wykorzystać technologie nowych rzeczywistości, aby odpowiadały na potrzeby użytkowników?
- MATEUSZ KIEREPKA
Założyciel MedApp oraz pomysłodawca pionierskich technologii i rozwiązań będących motorem rozwoju Spółki. Ekspert w obszarze telemedycyny z 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży IT. Pracował przy wdrażaniu projektów biomedycznych.
Opis prezentacji:
Historia powstawania MedApp oraz jak Mixed Reality zostało wykorzystane w produktach CarnaLife.
- PAWEŁ RUSZLEWSKI
Inżynier informatyki, projektant UI/UX, pasjonat filozofii agile. Ukończył studia informatyczne ze specjalizacją multimedia na uczelni Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, w trakcie których rozwinął swoją pasję do projektowania. Obecnie główny projektant doświadczeń i interfejsów oraz Szef Innowacji w firmie Senfino. W laboratorium mieszanych rzeczywistości Senfino Labs eksploruje obszary związane z tematyką technologii immersyjnych, sztucznej inteligencji oraz interfejsów głosowych. Wielokrotny prelegent i panelista w zakresie tematyki immersyjnych technologii na konferencjach takich jak Filmteractive, European AR/VR Congress oraz Forum Nowoczesnej Produkcji. Wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Internetowy Szkoły Głównej Handlowej w obszarze wykorzystania nowych technologii w biznesie. Zawsze pozytywny i pełen energii, z entuzjazmem podchodzi do wdrożeń zarówno projektów czysto komercyjnych jak i tych z pogranicza technologii i nauki. Od Pawła nigdy nie usłyszysz „Nie da się...”.
Opis prezentacji:
Doświadczenia wirtualnej rzeczywistości to nie tylko fantastyczne aplikacje do osiągnięcia pełnej immersji, ale również potężne narzędzia do pobudzania empatii. Podczas wykładu opowiem o tym jak powstawała nasza aplikacja uwrażliwiająca na potrzeby zwierząt “Like a Dog VR” i dlaczego VR był idealną technologią do zrealizowania naszego celu.