Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Online Marketing Day 2021

Wydarzenie:
Online Marketing Day
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
11.06.2021 (piątek)
Godzina:
09:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Opis:

11 czerwca 2021 odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To darmowa konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, Content Marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez SEMSTORM jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl.


Podczas Online Marketing Day 13 ekspertów podzieli się wiedzą zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Głównym celem jest wsparcie przedsiębiorców, marketerów oraz copywriterów w pracy nad contentem, który ma rozwijać sprzedaż, a także budować widoczność strony w sieci. Konferencję przygotowano w taki sposób, aby osoby zaczynające przygodę w e-marketingu wyniosły z prelekcji jak najwięcej pomysłów na treści dla swojego biznesu, a specjaliści również pozyskali nowe umiejętności.


Event podzielono na trzy bloki tematyczne: Skuteczne reklamy, SEO i Content Marketing. Całe wydarzenie będzie trwać siedem godzin (od 09:00 do 16:00) i w tym czasie profesjonaliści opowiedzą m.in. o tym, jak:

- pisać teksty na 1 pozycję w Google,

- oceniać treści, uwzględniając czytelników oraz roboty wyszukiwarki,

- mierzyć Content Marketing,

- zwiększyć skuteczność treści w sklepie internetowym,

- tworzyć efektywne reklamy Google Ads oraz na Facebooku i Instagramie,

- automatyzować pozakupowe kampanie e-mail marketingowe,

- zrobić landing page, który będzie generował leady.


Wśród prelegentów znajdują się znani autorzy książek i właściciele blogów, szkoleniowcy, wykładowcy w szkołach wyższych, a przede wszystkim eksperci-praktycy:


Milena Majchrzak (SEMSTORM), Barbara Stawarz-García (Happy Content), Darek Puzyrkiewicz (DYNANET), Paweł Gontarek (Zgred), Tomasz Stopka (Semurai), Joanna Michalska (Verseo), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Andrzej Bieda (Landingi), Anna Wojnowska (Eactive), Ireneusz Klimczak (GetResponse), Bartek Andrzejewski i Wiola Magdziarz (Firmy Jutra).


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia