Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

STWUR #9: Na przełaj przez analizę przeżycia

Wydarzenie:
STWUR #9: Na przełaj przez analizę przeżycia
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
05.11.2018 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Wydział Biotechnologii UWr
Adres:
ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a
Prelegenci:
Opis:

Na przełaj przez analizę przeżycia


Na spotkaniu przedstawię techniki stosowane w analizie przeżycia, zaczynając od wyjaśnienia popularnych definicji i terminów a kończąc na przeprowadzeniu analizy przeżycia od przygotowania danych po analizę jakości modelu. Pokażę na jakie pytania jest w stanie odpowiedzieć analiza przeżycia oraz jak szerokie ma zastosowania. Po 30 minutach wykładu oraz 90 minut ćwiczeń przewiduje, ze uczestnik będzie w stanie odtworzyć i przeprowadzić analizę przeżycia na innym zbiorze danych. Należy pamiętać, ze nie jesteśmy w stanie wyłożyć cale teorii niezbędnej do rozwiązania każdego problemu z obszaru analizy przeżycia, jednak mam nadzieje na przygotowanie uczestników do samodzielnego dalszego kształcenia.


Prezentujący: Marcin Kosiński

Marcin od 2014 pracuje w branży analizy danych. Przez pierwsze 2 lata angażował się w projekt spersonalizowanej rekomendacji treści w oparciu o analizę tekstu w departamencie R&D w Grupie Wirtualna Polska, gdzie miał okazje uczyć się najnowszych narzędzi od najlepszych programistów. Obecnie drugi rok pracuje w globalnej firmie Gradient Metrics, która wspiera badania marketingowe największych firm takich jak McKinsey USA, Fundacja Chan&Zuckerberg Initiative, SONY czy Nike. Marcin szkoli umiejętności prezentacji, dostarczenia wyników i przedstawiania historii stojącej za analiza danych. Do jego ulubionych analiz należą analiza czasu życia, którą można stosować w obszarze wyliczania przyszłej wartości konsumenta dla klientów posiadających bazy danych o setkach tysięcy rekordów.


Po spotkaniu (ok. 20:00) przenosimy się do Cybermachiny na rozmowy o R w luźniejszej atmosferze.


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia