Rok 2024 zapowiada się niezwykle ekscytująco dla entuzjastów startupów i innowacji! W tym artykule przedstawiamy zestawi
Podsumowanie II spotkania dla organizatorów wydarzeń + plan działań
Wieczorem 17 maja w Hubraum spotkaliśmy się po raz drugi, aby wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat organizacji wydarzeń. Tak, jak za pierwszym razem, na celu stało budowanie zgranej, pomocnej i rozwijającej się grupy osób, które zajmują się organizacją różnego rodzaju wydarzeń w Krakowie. Tym razem głównym punktem naszego spotkania były warsztaty, na których pojawiło się 25 osób.
Co zrobiliśmy do tej pory?
Od poprzedniego spotkania minęło trochę czasu, ale nie próżnowaliśmy! Oto, co zrealizowaliśmy:
- Stworzyliśmy bazę danych dla organizatorów wydarzeń, w której znajdziecie sprawdzone miejsca do organizacji eventów, pomocne narzędzia oraz listę osób, które mogą Wam pomóc na różne sposoby - fotografów, kamerzystów, catering itp. Link do bazy: https://goo.gl/3oSpDW
- Założyliśmy również zamkniętą grupę na Facebooku, na której wymieniamy się doświadczeniami i wzajemnie sobie pomagamy. Link do grupy: https://www.facebook.com/groups/1861715634119573/
Szczegółowe podsumowanie poprzedniego spotkania znajdziecie tutaj: https://crossweb.pl/blog/po-spotkaniu-dla-organizatorow-wydarzen-plan-dzialan/.
Cały czas zachęcamy Was zarówno do korzystania z bazy, jak i dołączania do grupy, gdzie dzielimy się doświadczeniem i wzajemnie sobie pomagamy. Niech nasza społeczność rośnie w siłę, a wszyscy na tym skorzystamy!
Założenia warsztatów
Wspomniane warsztaty poprowadził dla nas Mateusz Cybula - Manager of Technology Incubator z Krakowskiego Parku Technologicznego. Uczestnicy mogli poznać podstawy wszystkich ważnych aspektów, o które należy zadbać, by event okazał się sukcesem. W ramach części praktycznej wykonaliśmy w grupach kilka zadań, których efekty były prezentowane reszcie uczestników. Każde z ćwiczeń było poprzedzone częścią merytoryczną, podczas których Mateusz nakreślał kolejne zagadnienia. Wyzwaniami, jakie postawił przed naszymi gośćmi, były:
- Wybór najważniejszych cech udanego wydarzenia
- Rozpisanie listy TO DO przed, w trakcie i po evencie
- Opracowanie persony, czyli potencjalnego uczestnika
- Zainscenizowanie spotkania, wcielając się w role organizatora i sponsora
Przebieg warsztatów
Praca w grupach okazała się bardzo owocna, dzięki aktywności i zaangażowaniu wszystkich uczestników. Różne spojrzenia na problem i odmienne doświadczenia pozwoliły na wymianę opinii i poszerzenie horyzontów, co dało się zauważyć podczas burzy mózgów i prezentacji jej wyników. Udało nam się poruszyć te kwestie, które najczęściej okazują się problematyczne podczas organizacji eventu i wspólnie poszukać rozwiązań.
Networking
Gdy udało się podsumować wspólną, dwugodzinną pracę, sala warsztatowa zmieniła się w gwarne od toczących się dyskusji miejsce networkingu. Udało się nawiązać nowe znajomości, zebrać pomysły na kolejne spotkania i… zjeść kawałek dobrej pizzy ;-)
Wyniki ankiety
Wszystkich uczestników wydarzenia poprosiliśmy o wypełnienie krótkiej ankiety, która posłuży nam za pomoc przy planowaniu następnego spotkania. Otrzymaliśmy wartościowy feedback, dzięki któremu wiemy, że:
- W skali od 1 do 10 polecilibyście nasze warsztaty na 9,4, natomiast wynik NPS to 78
- 100% badanych chętnie weźmie udział w kolejnym spotkaniu
- Najbardziej podobała się Wam organizacja, dzielenie się wiedzą i atmosfera
- Na następnym spotkaniu chcielibyście już bardziej sprecyzowane tematy oraz omawianie konkretnych case study
To dla nas solidna dawka motywacji i znak, że nasze wspólne spotkania zmierzają w dobrym kierunku! Podczas przygotowań do kolejnego weźmiemy pod uwagę wszystkie cenne uwagi, którymi się z nami podzieliliście.
Co dalej?
To z pewnością nie koniec naszych starań, by zbudować zaangażowaną grupę organizatorów wydarzeń. Co mamy w planach?
- Przede wszystkim - przeżyjmy to jeszcze raz oglądając galerię zdjęć: https://www.facebook.com/Crosswebpl/posts/2399981990027544
- Kolejnym punktem jest stworzenie podstawowej check-listy, która w zorganizowaniu eventu od a do z. Będzie przeznaczona zarówno dla uczestników warsztatów, jak i osób początkujących - aby wszyscy wiedzieli, od czego zacząć.
Co do kolejnego spotkania, odbędzie się ono jesienią. Motyw przewodni zdradzimy za jakiś czas. Stay tuned!
———
szczegóły wydarzenia:
- link do wydarzenia: Warsztaty dla organizatorów wydarzeń #2
- data: 17.05.2018
- miejsce Kraków
Blog - najnowsze wpisy
Przygotuj się na ekscytującą podróż po najciekawszych wydarzeniach w tematyce digital marketingu na 2024 rok! W tym zest
W dobie cyfrowej transformacji administracja publiczna dąży do maksymalnego ułatwienia obywatelom dostępu do usług urzęd
W świetle nieustannych zmian i postępującej digitalizacji branża User Experience (UX) wciąż kreuje przyszłość interakcji
W dzisiejszym dynamicznym świecie, rozwój technologii nieustannie otwiera nowe możliwości, również dla kobiet, które cor
Czy kiedykolwiek marzyłeś o wyzwaniach, które pozwolą Ci wcielić w życie swoje pomysły i przetestować umiejętności progr