Content marketing: Czego UNIKAĆ tworząc treści B2B #109
Dzisiaj konkretnie porozmawiamy sobie o tym, dlaczego treści w Twojej firmie nie sprzedają. Nagrywałem już kiedyś podobny odcinek. Odcinek poświęcony najczęstszym błędom w content marketingu, z którymi spotykam się na warsztatach, szkoleniach, konsultacjach, rozmowach z przedsiębiorcami, marketerami, handlowcami etc. Natomiast stwierdziłem, że tamten odcinek nie wyczerpuje tematu, a być może nie porusza nawet najważniejszych powodów, przez które marketing treści w firmach B2B, e-commerce i nie tylko, nie działa.
**Moja agencja digitalk: **[digitalk.pl/uslugi/?utm_sou...](digitalk.pl/uslugi/?utm_sou...)
**Mój blog:** [arturjablonski.com/artykuly...](arturjablonski.com/artykuly...)
**Moje kursy online:** [arturjablonski.com/kursy/?u...](arturjablonski.com/kursy/?u...)